Sidder og får en rest lasagne fra i går. Er hjemme i dag, da jeg har en gasmand gående og skifte vores fyr. Har det meste af formiddagen forsøgt at få læst en bette sag på engelsk fra arbejdet, som oplæg til et møde i næste uge: "Guidelines to different Consolidation Methods". Det er lige så tørt som det lyder!! Er kun kommet til side 11, så det er ikke gået så godt, til gengæld har jeg fået bestilt lidt film hos Play og Cd-Wow ;)
For en time siden ringede een af kollegaerne så - revisionen er kommet på uanmeldt kasseeftersyn!! Så er det jo både godt og skidt, at jeg sidder her og blomstrer!!
#10220 ja det vil tiden vise ;) Om ikke andet er du altid velkommen i Billund - Jyllands kommende hovedstad ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#10222: Det kan være, at der kommer nogle DMI-folk (du ved; for at holde øje med vejret), som kan krydre forestillingen med lidt festlig baggrundsstønnen.
har lige læst Erlingur666 we hardley knew ye. jeg må sige ham docdoom gik over stregen jeg ville væde på at han var ham der erlingurs virsion?. Hvorfor stoppede han enlig eller slettede sin profil. Nogen der ved det
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#10221 wiseguy 15 år siden
Er hjemme i dag, da jeg har en gasmand gående og skifte vores fyr.
Har det meste af formiddagen forsøgt at få læst en bette sag på engelsk fra arbejdet, som oplæg til et møde i næste uge: "Guidelines to different Consolidation Methods".
Det er lige så tørt som det lyder!! Er kun kommet til side 11, så det er ikke gået så godt, til gengæld har jeg fået bestilt lidt film hos Play og Cd-Wow ;)
For en time siden ringede een af kollegaerne så - revisionen er kommet på uanmeldt kasseeftersyn!! Så er det jo både godt og skidt, at jeg sidder her og blomstrer!!
#10220 ja det vil tiden vise ;) Om ikke andet er du altid velkommen i Billund - Jyllands kommende hovedstad ;o)
#10222 Lady Arwen 15 år siden
#10223 Bony 15 år siden
#10224 Highland Park 15 år siden
#10225 cyberzed 15 år siden
#10226 Batsy 15 år siden
#10227 Batsy 15 år siden
#10228 Ericmase 15 år siden
#10229 MOVIE1000 15 år siden
#10230 Bony 15 år siden