Sidder og griner lidt af ComputerWorld, der har bragt en artikel om min arbejdsplads. De påstår at vi "fyrer på grund af krisen"!
Realiteten er, at der er blevet fyret to personer (2! ud af 4-500 ansatte), hvoraf i hvert fald den ene (og muligvis også den anden) skulle være fyret pga. helt andre ting.
Derudover nævnes der intet om, at vi har ansat 5 nye pr 1/9.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
skal lige øre om jeg har gjort et godt køb jeg var i bilka og faldt tilfældigvis over The sopranos sæson 1 til 50 kr har hørt herinde fra at serien skulle være god så jeg overtalte mig selv til at købe den det var den eller en star trek film der vist hed the final ... kostede 20 men har ikke set de andre. men gjorde jeg et godt køb?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Sidder af en eller anden grund og tjekker Subways danske hjemmeside ud, da jeg har fundet ud af at de er kommet til DK. Dog ikke hertil endnu. Sådan en Chicken Fajita er nu god og langt bedre end det fra Sunset Blvrd.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg husker da Subway havde en forretning i Århus for 8-9 år siden, hvilket bestemt ikke var noget at råbe hurra for. Jeg var ikke vild med deres bløde kedelige brød, og fyldet lod meget tilbage at ønske i forhold til deres amerikanske kolleger.
#10256 Ja jeg skal af gode grunde ikke kunne sige noget om de danske, men dem jeg fik i Tyskland var sgu gode. Ordentligt og sprødt brød i flere varianter og friske råvarer. I forhold til sådan noget som Sunset Boulevard er det i hvert fald meget bedre og det er vel i grunden det samme de prøver at sælge.
Jeg vidste ikke engang at de havde prøvet i Danmark før, men det er da muligt at den i Kbh. ikke er helt ny heller.
Men det er nok ligesom McDonalds, de svinger dælme også i kvalitet. Dem i Italien er i hvert fald elendige.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
De havde over 20 afdelinger i DK for en række år siden, men de lukkede dem alle (dvs Sunset overtog de fleste). Nu er de så på vej tilbage igen, så de må da gerne kigge forbi Århus igen, hvis kvaliteten er blevet bedre :)
#10251 Kruse 15 år siden
#10252 dyg 15 år siden
Realiteten er, at der er blevet fyret to personer (2! ud af 4-500 ansatte), hvoraf i hvert fald den ene (og muligvis også den anden) skulle være fyret pga. helt andre ting.
Derudover nævnes der intet om, at vi har ansat 5 nye pr 1/9.
#10253 MOVIE1000 15 år siden
jeg var i bilka og faldt tilfældigvis over The sopranos sæson 1 til 50 kr har hørt herinde fra at serien skulle være god så jeg overtalte mig selv til at købe den det var den eller en star trek film der vist hed the final ... kostede 20 men har ikke set de andre. men gjorde jeg et godt køb?
#10254 Highland Park 15 år siden
Mens vi venter på Per Stig Møller...
#10255 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10256 dyg 15 år siden
#10257 filmz-jonasgr 15 år siden
Jeg vidste ikke engang at de havde prøvet i Danmark før, men det er da muligt at den i Kbh. ikke er helt ny heller.
Men det er nok ligesom McDonalds, de svinger dælme også i kvalitet. Dem i Italien er i hvert fald elendige.
'Cause I'm evil"
#10258 dyg 15 år siden
#10259 wimmie 15 år siden
Mums!
#10260 Bobby Singer 15 år siden