Gravatar

#10411 filmz-Bruce 16 år siden

#10402 Hold da op! Tak for det link! Ser da vildt flot ud! Der er mange flotte sæt der. Kunne godt overveje Dickens til min datter om et par år :)

#10403 Godt valg! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10412 Benway 16 år siden

#10409 Cool. Jeg håber du kan lide den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10413 filmz-Bruce 16 år siden

#10409 Med sandsynligheden for at være en copycat, så købte jeg den også :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10414 tiany 16 år siden

Jeg sad og så noget af Dødbringende Våben 4 igår og har jeg denne kommentar:
Jeg savner "Dødbringende Våben Mel Gibson", jeg gider ikke "Passion of the Christ-Mel Gibson", men det ser desværre ud til at den førstnævnte er forsvundet ud i det blå.
Valar morghulis
Gravatar

#10415 Benway 16 år siden

#10413 Så håber jeg du også kan lide den. Den har i hvert fald hans mest berømte indledning, som for øvrigt også er første gang Philip Marlowe dukker op:

"It was about eleven o'clock in the morning, mid October, with the sun not shining and a look of hard wet rain in the clearness of the foothills. I was wearing my powder-blue suit, with dark blue shirt, tie and display handkerchief, black brogues, black wool socks with dark little clocks on them. I was neat, clean, shaved and sober, and I didn't care who knew it. I was everything the well-dressed private detective ought to be. I was calling on four million dollars."
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10416 tiany 16 år siden

Tomorrow is Judgement Day - så det sidder jeg lige og forbereder mig på. Må indrømme, at jeg begynder at være små nervøs, så jeg får garanteret ikke sovet i nat :(
Valar morghulis
Gravatar

#10417 evermind 16 år siden

#10410 Jeg nåede at spendere hele tre biografbilletter på den almindelige udgave i sin tid og har efterhånden også fået set den en mindre håndfuld gange (kan ikke huske, om det er fire eller fem, siden jeg fik den) i den endnu bedre Director's Cut-udgave. Og det er altid et godt gensyn.

I biografen var jeg i tvivl om The Dark Knight eller Watchmen fortjente tronen i genren, men med BD-cuttet vil jeg mene, Watchmen indtager dén position. Det er imponerende, hvor meget den kommer rundt om både filmens univers og dets forskellige karakterer, hvilke lag og handlingstråde den formår at inddrage og holde styr på og hvilke spørgsmål den sætter i spil - alt imens den stadig er underholdende og medrivende inden for tre timers spilletid. The Dark Knight har mere fart og flere eksplosioner, men taget i betragtning at den ikke går mere i dybden med sine til sammenligning noget færre karakterer eller ikke gaber over samme kompleksitet i sit univers eller plot, kan man godt tænke over, at den egentlig kun er en halv time kortere end Watchmen ...

Ikke dermed sagt, at The Dark Knight er nogen dårlig film, for jeg synes absolut, den er super og hører absolut til i toppen af en genre, jeg er så glad for. Men jeg må erkende, at Watchmen får mere ud af sin spilletid.

Og hypen om, at Heath Ledger på det nærmeste døde som verdens bedste skuespiller i kraft af sin præstation som Jokeren ... Ja, han var da bestemt imponerende, men Jackie Earle Haley som Rorschach står da på ingen måde i skyggen af dét - selv om han stadig lever. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10418 evermind 16 år siden

tiany (10414) skrev:
Jeg savner "Dødbringende Våben Mel Gibson", jeg gider ikke "Passion of the Christ-Mel Gibson", men det ser desværre ud til at den førstnævnte er forsvundet ud i det blå.

Smukt udtrykt! :)

Jeg kan godt se, hvad du mener, selv om jeg nu godt kunne lide den grumme og banale, men vældig underholdende Apocalypto ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10419 filmz-Utyske 16 år siden

tiany (10414) skrev:
Jeg sad og så noget af Dødbringende Våben 4 igår og har jeg denne kommentar:

Enig!

Vi savner Riggs!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10420 elwood 16 år siden

I mener Chaos 8-)

Captain Ed Murphy: Wait a minute! Look, maybe these guys can contribute something to this case.
Herman Walters: From what I've seen of their records, the only thing they do contribute is mayhem and chaos.
Martin Riggs: No, I'm Chaos, and he's Mayhem. We're a double act. What are we, required reading, or something?
Lorna Cole: As a matter of fact, you are. It's a cross between Police Gazette and Mad Magazine.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: