Anyway - er på arbejde og keder mig bravt - selvom her egl. er nok at lave; det er bare mig der er doven og sløset ;) I får sikkert ingen post i morgen...i hvert fald ikke jeres egen :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#10413 Det er også virkelig lækker udgave. I det hele taget er Penguin Books vel nok det mest innovative forlag. Ofte er der en masse kampagner og de gør også noget ud af coveret og ja så er der disse udgaver de har fået lavet. Det kunne det konservative bogmarked i Danmark godt lære noget af.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10432 Ja, jeg er glad for, at du gjorde mig opmærksom på dem og deres priser er jo klart konkurrencedygtige. Den dersens Dickens collection ser også fed ud, ligesom der er et par stykker mere i den Bill Amberg collection, jeg godt gad læse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#...32 - spøjst, jeg har aldrig rigtig opdaget de lavede andet end deres billige klassikere, enkelte klassikere med 'guldsider' til en 50'er og så de normale standardudgivelser. Jeg er meget stor fan af deres billigbøger (fantastisk når man skulle købe semesterbøger), men vidste ikke de lavede de flottere udgivelser. Kan du ikke lige smide linket igen? Jeg kan ikke finde det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg vil også sige, at jeg stortset kun har købt deres billigbøger, som vel også er dem de sælger flest af. Gode og flotte udgaver, til en pris hvor de ikke kan være med i DK (hvis de overhovedet har dem på originalsprog). Men som en anden sagde, så appelerer de til et større marked (pga. at de er på engelsk), hvorimod danske forlag har en mindre kundegruppe.
Jeg ville klart anbefale "The Picture of Dorian Gray", men jeg har heller ikke læst noget af Raymond Chandler. Jonasgr, ved du om der er tale om de samme udgaver som de billigere, traditionelle Penguin Classics?
#10436 Jeg må indrømme at jeg ikke er helt klar over det, men jeg er af den opfattelse at det er de samme udgaver som har fået en anden indpakning. Jeg kan i hvert fald ikke se nogle indikationer på at de skulle være anerledes og sidetallet er også det samme (hvilket jeg godt er klar over ikke er ensbetydende med at de er ens).
For lige at blande mig ;) ... www.saxo.com/dk er en dansk side, der har en del klassiske bøger også på engelsk til en meget fornuftig pris (har set helt ned til 25,-), dog er leveringstiden ikke rigtig noget at håbe hurra for, så om man bestiller fra England kommer vel egentlig ud på ét - muligheden er der da
#10439 Helt sikkert. Det kan godt være jeg formulerede det så det kunne misforstås. Det jeg tænker på er forlagene, hvor Penguin books er et af dem. De danske forlag er meget konservative og har for det meste de samme priser samt (igen) for det meste nogle forholdvis anonyme covers. Sådan en læderindbunden sag fra Penguin koster mindre end hvad en nyudgivet bog i Danmark ville koste.
Men det er rigtigt nok, at der findes en række danske forhandlere af bøger, hvor man også kan købe udenlandske bøger.
#10431 wimmie 16 år siden
Anyway - er på arbejde og keder mig bravt - selvom her egl. er nok at lave; det er bare mig der er doven og sløset ;)
I får sikkert ingen post i morgen...i hvert fald ikke jeres egen :p
#10432 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10433 filmz-Bruce 16 år siden
#10434 lagoni 16 år siden
#10435 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg vil også sige, at jeg stortset kun har købt deres billigbøger, som vel også er dem de sælger flest af. Gode og flotte udgaver, til en pris hvor de ikke kan være med i DK (hvis de overhovedet har dem på originalsprog). Men som en anden sagde, så appelerer de til et større marked (pga. at de er på engelsk), hvorimod danske forlag har en mindre kundegruppe.
edit: de har også en helt masse andre kollektioner her: http://www.penguin.co.uk/static/cs/uk/0/gifts/inde...
Og så kan man designe sit eget cover, hvis man har lyst: http://www.penguin.co.uk/static/cs/uk/0/minisites/...
'Cause I'm evil"
#10436 Highland Park 16 år siden
Jonasgr, ved du om der er tale om de samme udgaver som de billigere, traditionelle Penguin Classics?
#10437 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10438 Highland Park 16 år siden
#10439 Neslom 16 år siden
For lige at blande mig ;) ... www.saxo.com/dk er en dansk side, der har en del klassiske bøger også på engelsk til en meget fornuftig pris (har set helt ned til 25,-), dog er leveringstiden ikke rigtig noget at håbe hurra for, så om man bestiller fra England kommer vel egentlig ud på ét - muligheden er der da
#10440 filmz-jonasgr 16 år siden
Men det er rigtigt nok, at der findes en række danske forhandlere af bøger, hvor man også kan købe udenlandske bøger.
'Cause I'm evil"