Har lige fået slutevaluering på 5.0 personligt, men min kollega fik 5.2. Ikke fordi det betyder noget, da vi ligger i top i hele landet stadig væk, men de 0.2 kunne jeg godt ha undværet...
Nå, vi har vores coach på besøg, og det giver altid en god følelse at gå hjem på, når man har snakket med ham. Lige nu taler han med min kollega, og har lige hentet servietter, så hun sidder og græder... Det kommer jeg ikke til, da jeg er ret tilfreds med det hele for tiden :)
Ellers er der (alkoholfri) weekend... Ikke tilfredsstillende, da jeg allerede nu har lyst til rødvin og en god film i aften. Gulerødder og sundt dip gør det bare ikke for mig...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder i øjeblikket og trommer i bordet, da jeg sidder og venter på at Burnout Paradise skal downloade færdigt på min PS3. Men næsten 4gb tager dog sin tid med en 3½-4 mbit linie. :(
Det FØRSTE jeg gør når vi flytter i ny lejlighed er sgu, at sætte hastigheden op. Jeg hader ventetid! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det FØRSTE jeg gør når vi flytter i ny lejlighed er sgu, at sætte hastigheden op. Jeg hader ventetid! :(
Det kan jeg godt følge. Når jeg sidder hos mine forældre, er jeg ved at blive vanvittig, da jeg selv har 12Mbit herhjemme, der lige er blevet opgraderet til 20Mbit gratis, resten af året.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#10501 elwood 16 år siden
så vi laver begge noget godt, på en ellers trist dag for nogen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10502 davenport 16 år siden
Har lige fået slutevaluering på 5.0 personligt, men min kollega fik 5.2.
Ikke fordi det betyder noget, da vi ligger i top i hele landet stadig væk, men de 0.2 kunne jeg godt ha undværet...
Nå, vi har vores coach på besøg, og det giver altid en god følelse at gå hjem på, når man har snakket med ham.
Lige nu taler han med min kollega, og har lige hentet servietter, så hun sidder og græder...
Det kommer jeg ikke til, da jeg er ret tilfreds med det hele for tiden :)
Ellers er der (alkoholfri) weekend... Ikke tilfredsstillende, da jeg allerede nu har lyst til rødvin og en god film i aften.
Gulerødder og sundt dip gør det bare ikke for mig...
#10503 HonoDelLoce 16 år siden
#10504 Thomsen 16 år siden
Min kæreste har faktisk også fødselsdag i dag. Men det tager hun *meget* afslappet. Hun fylder 30, og det, mener hun ikke, er grund til at fejre. :-)
#10505 evermind 16 år siden
Don't you blow anything up now! :)
#10506 filmz-Bruce 16 år siden
Allah er ligeglad med bacon. Han er en fantasifigur! Der er kun Gud. (let the spam begin!)
#10507 Bony 16 år siden
Jeg sidder i øjeblikket og trommer i bordet, da jeg sidder og venter på at Burnout Paradise skal downloade færdigt på min PS3. Men næsten 4gb tager dog sin tid med en 3½-4 mbit linie. :(
#10508 filmz-Utyske 16 år siden
Det kan jeg godt følge. Når jeg sidder hos mine forældre, er jeg ved at blive vanvittig, da jeg selv har 12Mbit herhjemme, der lige er blevet opgraderet til 20Mbit gratis, resten af året.
#10509 elwood 16 år siden
Sidder stadigvæk og overvejer skift til slim, den er jo mindre, hvilket er herligt.
PS2 har jeg ikke brugt i lang tid.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10510 Bony 16 år siden