Sidder og nyder, hvor let det er at downloade trailers fra Apple i mov format og så på 5 sekunder konvertere dem til MKV format, som Oppo'en så snildt afspiller. Det er dæleme blevet hurtigt,
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har lige spist noget mørk chokolade 72% fra Equador, men naturligvis ikke for meget. 2 stykker om dagen.
Jeg så også i nyhederne at vores kære Dronning har været i Thisted, som er min hjemegn. Jeg er ikke fra Thisted men fra Thy. Det var nu lidt sjovt at se at Thy kommer på landkortet, selv om det nok ikke var alle som kunne forstå thyboen som de inviterede :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10626 Hehe. Jeg vælger at tage lidt og så hver dag. Jeg kunne sgu også sagtens tage en hel plade hvis jeg ville, men det andet er lidt nemmere at kontrollere og billigere. Desuden har jeg også sat et mål om at tabe mig lidt :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
tror jeg vil til at smutte i seng... uhh skal ud at spille badminton imorgen = ny tirsdags aktivitet med min mor :D bliver nice at spille lidt igen!! Glæder sig stadig over Doctor Who bog køb i Bog og Idé, kun 20 kroner :D Og har fået "The talented Mr. Ripley" i gave af min mor, hehe tror hun har skjulte bagtanker om, at vi skal se den sammen - hun er sgu også blevet Jude Law fan efter vi så Hamlet ;D
Damn endnu en dag for længe oppe :( Nå men fik tjekket at MKV filer virker på Oppo'en og fandt ud af at hente HD trailers ned i 7.1 lyd. Damn der var spark på nogle af de titler. Avatar er der dæleme drøn på, men The Road tog godt nok titlen. Den lød bragende godt. Men ud af de 22 jeg fik hentet ned, var det sgu Thirst af Chan Wook Park, som så fedest ud.
Har man ikke set denne trailer, så skylder man sig at få den set.
#10621 evermind 16 år siden
#10622 Highland Park 16 år siden
Tillykke Bony.
#10623 filmz-Utyske 16 år siden
Umiddelbart er jeg ret tilfreds med transferret og lyden. Det ser rigtigt fornuftigt ud. :)
#10624 filmz-Bruce 16 år siden
#10625 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg så også i nyhederne at vores kære Dronning har været i Thisted, som er min hjemegn. Jeg er ikke fra Thisted men fra Thy. Det var nu lidt sjovt at se at Thy kommer på landkortet, selv om det nok ikke var alle som kunne forstå thyboen som de inviterede :)
'Cause I'm evil"
#10626 filmz-Bruce 16 år siden
#10627 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10628 Lady Arwen 16 år siden
Glæder sig stadig over Doctor Who bog køb i Bog og Idé, kun 20 kroner :D
Og har fået "The talented Mr. Ripley" i gave af min mor, hehe tror hun har skjulte bagtanker om, at vi skal se den sammen - hun er sgu også blevet Jude Law fan efter vi så Hamlet ;D
#10629 filmz-Bruce 16 år siden
Har man ikke set denne trailer, så skylder man sig at få den set.
http://www.hd-trailers.net/movie/thirst_2009_/
#10630 Kiksmann 16 år siden