Gravatar

#10761 filmz-Bruce 16 år siden

Sidder og spiller lidt Beatles for den lille. Hun spørger, "er nogen af dem døde?" Ja, en døde for et par år siden og John Lennon blev skudt for 30 år siden. "Kunne man ikke have skudt en som var mindre værdifuld?" .... Hmmmm .... godt spørgsmål :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10762 Bobby Singer 16 år siden

Forresten tak for hjælpen Utyske og colocho. :)
Idjit
Gravatar

#10763 filmz-Utyske 16 år siden

#10760 -

Jeg har aldrig prøvet det i praksis, men det skulle der ikke være noget i vejen for. Men hvis du ikke har et sæt i forvejen, har Logitech lavet et bluetooth-tastatur med indbygget touchpad, der er designet til PS3. Det koster omkring en plov.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10764 lagoni 16 år siden

Jeg er hjemme til min lillesøsters fødselsdag og holder lige en lille pause ved computeren efter at ha' grovædt sushi og budding (ja, underlig blanding, men det ville hun ha').

Hun er en herlig lille nørd, så jeg har været ret begejstret for hendes gaver, der bl.a. inkluderede den der limtited edition deluxe halløj af Watchmen med ugleskibet. Den lyser og siger lyd! Fantastisk dingenot.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10765 MOVIE1000 16 år siden

YES har brugt hele denne lørdag på at få lavet min video færdig og nu er den færdig sender lige et link når den er uploadet på youtube
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10766 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige sat mig til at se "Speed" på BD, herligt lydspor. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10767 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg tror jeg vil sætte mig til at kigge på nogle mænd som hader kvinder, så meget for ligestilling.

#10766 En af de film som virker perfekt første gang man ser den, men derefter daler i niveau.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10768 Corgan 16 år siden

Er lige kommet tilbage til London fra en tur til København og lidt afslapning i syd England. Det var dejligt at være tilbage til det danske, og jeg glæder mig allerede til at komme hjem igen om et par uger.
Spænende bliver det dog at se om deadlinen er nået på det projekt jeg arbejde på inden jeg tog på ferie, eller om projektet stadig venter på mig når jeg kommer tilbage på jobbet på mandag.
Gravatar

#10769 filmz-Utyske 16 år siden

jonasgr (10767) skrev:
#10766 En af de film som virker perfekt første gang man ser den, men derefter daler i niveau.

Sjovt nok var jeg blevet meget træt af filmen, efter at TV2 sendte den hver fredag i et par år, men så den igen for lidt tid siden og faldt lidt for den igen fordi det er en stabil actionfilm med go'e gamle old school stunts. :)
Gravatar

#10770 filmz-jonasgr 16 år siden

#10769 Ja jeg tror også at det er derfor jeg er blevet træt af den. Ligesom dengang de genudsendte Con Air en gang i ugen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: