Er stadig en smule pissed over, at jeg gik glip af både kvindernes og mændenes finale ved US Open. Dumme, forpulede regnvejr. :P
Havde Clijsters som favorit til at vinde. Synes især med de to semifinaler der blev vist parallelt, at hun spillede både hurtigere og hårdere end Caroline. Har altid haft Clijster som en af mine yndlingspillere, så når der nu var nogen der sku' slå Miss. Sunshine, så gjorde det ikke mig noget, at det blev Clijsters.
Til gengæld var jeg meget overrasket over Del Portros sejr. Med det spil Fedderer indtil finalen havde disket op med, troede jeg han var uovervindelig. Kæft et fuldstændigt sindsygt pasér slag han lavede mod Djokovitz. Om jeg fatter hvordan det ku' la' sig gøre. Har selv forsøgt at lave samme slag mod min bror, men endte med at ramme mig selv et ret nasty sted i stedet for. :P
# 10853 -
Stort tillykke herfra også. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Et lille uddrag fra en kommende "Seinfeld"-episode (i nat på DR1):
Samtidig har Kramer og hans ven, dværgen Mickey, fået job som stand-ins i en soapserie. Alt kører på skinner, indtil Kramer overtaler Mickey til at bryde en uskreven regel blandt dværge.
#10871 Thomsen 16 år siden
#10872 Highland Park 16 år siden
Afholdes der ikke mesterskaber i Kimchi-spisning?
Jeg må se at få smagt det kræs, selv om jeres udtalelser tyder på, at man kan blive svært afhængig af det...
Hvilket minder mig om, at jeg er ret sulten... selv om jeg lige har set første afsnit af "Dexter". Uheldig kombination.
#10873 wimmie 16 år siden
#10874 Lady Arwen 16 år siden
#10875 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10876 NightHawk 16 år siden
Havde Clijsters som favorit til at vinde. Synes især med de to semifinaler der blev vist parallelt, at hun spillede både hurtigere og hårdere end Caroline. Har altid haft Clijster som en af mine yndlingspillere, så når der nu var nogen der sku' slå Miss. Sunshine, så gjorde det ikke mig noget, at det blev Clijsters.
Til gengæld var jeg meget overrasket over Del Portros sejr. Med det spil Fedderer indtil finalen havde disket op med, troede jeg han var uovervindelig. Kæft et fuldstændigt sindsygt pasér slag han lavede mod Djokovitz. Om jeg fatter hvordan det ku' la' sig gøre. Har selv forsøgt at lave samme slag mod min bror, men endte med at ramme mig selv et ret nasty sted i stedet for. :P
# 10853 -
Stort tillykke herfra også. :)
#10877 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10878 Highland Park 16 år siden
Kender du noget til den uskrevne regel elwood?
#10879 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10880 NightHawk 16 år siden
Det lyder satme fedt. Så blev der lige føjet endnu en koncert til min liste.
Tak for heads up! :)