KORS - er det ikke snart den 1. Er så småt blevet vanvittig af at bo hos svigermekanikken - får ikke tiden til at gå med andet end internettet og det er ikke særlig sundt i længden. Kæresten bruger tid med hans lillebror på at spille computer, så ham ser jeg ikke meget til og slet ikke nu da de er begyndt på Aion. Desuden står menuen dag efter dag på et eller andet total husmandskost med kartofler (eks. medister, frikadeller osv.), det er fint nok engang imellem, men sgu ikke hver dag, jeg savner noget mere eksotisk i kostplanen. Undskyld, skulle bare lige lufte mine frustrationer.
Er lettere chokeret over TDC...jeg ringede for at få lavet flytning af min linje og samtidig konvertere den...så spørger jeg til om jeg ikke kan melde TDC Play fra da jeg alligevel aldrig bruger det..."du sparer 6 kr. i kvartalet på det"...fint så lad lortet blive :)
Jeg har lige set "Notorious" (nej, ikke den med ham negeren) og har sat mig til at se "Tales of the Black Freighter" - endnu et skridt på vejen til at få set alle de film på hylderne, jeg ikke har fået set endnu. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
I går var i øvrigt også en historisk dag. Adidas og Puma spillede en venskabskamp i forbindelse med Peace Day og sluttede fred. Det er en lidt sjov historie imellem de to multigiganter.
Jeg vil begynde med at genopdage Haneke. I aften står den på The Seventh Continent.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg sidder og ser "Amazing Grace". Et ganske glimrende billede på dvd-udgivelsen og det er jo altid herligt at se Ioan Gruffudd, når han ikke spiller med i fjollede superheltefilm. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#11111 tiany 16 år siden
Er så småt blevet vanvittig af at bo hos svigermekanikken - får ikke tiden til at gå med andet end internettet og det er ikke særlig sundt i længden. Kæresten bruger tid med hans lillebror på at spille computer, så ham ser jeg ikke meget til og slet ikke nu da de er begyndt på Aion.
Desuden står menuen dag efter dag på et eller andet total husmandskost med kartofler (eks. medister, frikadeller osv.), det er fint nok engang imellem, men sgu ikke hver dag, jeg savner noget mere eksotisk i kostplanen.
Undskyld, skulle bare lige lufte mine frustrationer.
@mr. bacon - tillykke med den lille i morgen :)
#11112 cyberzed 16 år siden
#11113 filmz-Utyske 16 år siden
#11114 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg vil begynde med at genopdage Haneke. I aften står den på The Seventh Continent.
'Cause I'm evil"
#11115 HelmerJ 16 år siden
#11116 Highland Park 16 år siden
Filmbranchens bedste fodboldhold?
Men hvem pokker er Mr. X?
#11117 filmz-Bruce 16 år siden
#11118 evermind 16 år siden
#11119 filmz-Utyske 16 år siden
#11120 filmz-Bruce 16 år siden
[url= Clinten[/url]