Gravatar

#11311 dyg 16 år siden

#11308 - Velkommen hjem, var det ikke en god tur?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11312 Highland Park 16 år siden

#11308: Fik du klappet Mel Gibsons håndbæver?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11313 MOVIE1000 16 år siden

de første dage var det dejligt (Mcdonalds (billig), spændende ting at se, shoppe og lære de ret så mærkelige new yorkere at kende)
men så de sidste dage :( (for meget Mcdonald, kedelige ting at se bla. kirke i 2½ time, central park i regnvejr, chinatown i 1 time:(, når man havde set nogle butikker havde man set det hele og kom til at lære en new yorker for meget at kende da han stjal mig og 2 af mine venners penge det var virkelig tæt på bank til den ene af mine venner:()
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11314 dyg 16 år siden

#11313 - Det er jeg ked af at høre, New York er ellers en spændende by.

Jeg regner selv med at skulle tilbage til sommer, hvor en af mine venner og jeg muligvis tager et par uger på landevejene fra Chicago til NYC og så en enkelt uge i NYC. Jeg har været i NYC to gange tidligere, og jeg har bestemt ikke noget imod at komme tilbage igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11315 Kiksmann 16 år siden

Er hjemme igen efter lidt ferie i dansk land, hvor vi boede i sommerhus, 400 m til stranden, hvor vi badede hele familien (ja det var lige en smule koldt). Startede op på arbejde igen igår, på hospitalet med den skade som jeg har fået i håndleddet, og nu kan man endelige efter 18 mdr. konstatere at jeg skal opereres her til december (det betyder forhåbentligt tidlig juleferie).
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#11316 MOVIE1000 16 år siden

for alle filmfreak:) hvis i en dag kommer til Time square så lad være med at snyde jer selv for at spiser på Planet Hollywood det er så sejt et sted maden er ok, de har udstillet kosumer, kuloisser, våben og special effekst i hele resturanten det er virkelig værd at se hader mig selv for at jeg ikke tog mit kamera med.
Gravatar

#11317 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er lidt gnaven, der var fuck med s-togene og jeg kom hjem 40 min. senere end normalt - men ok, det er jo også en lidt kølig dag med høj sol, så skal der jo gå noget galt.. o_O
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11318 wimmie 16 år siden

Træls at New York turen ikke var som forventet - men alt bliver nu også lidt mere træls i regnvejr...

Har også været i NY to gange og vil meget gerne afsted igen; har i hvert fald ikke været der for sidste gang. Og ja, Planet Hollywood er rigtig hyggeligt men nu er jeg jo en Hard Rock Café-pige (har været på 18 forskellige Hard Rock Cafeer).
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11319 filmz-jonasgr 16 år siden

Dagens højdepunkt i dag var, at der er en person som har stjålet et par af mine sko. Helvedes til idiot. Det værste er at det er godt som umuligt at finde frem til sådan en. Selve det at mistene er naturligvis bittert, men det andet nager mig mere at der er en som er sluppet godt fra det. Det kunne være man skulle til at indsætte GPS chips i sko og måske også tøj (vil ikke blive forbavset hvis det kommer på et tidspunkt).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11320 MOVIE1000 16 år siden

#11318 jeg skal aldrig mere hen til en hard rock cafe det var næsten hele tiden vores mødested i NY

Skriv ny kommentar: