Er lige kommet hjem fra biografen, hvor den stod på Zombieland ved Macho Mandag arrangementet i Cinemaxx. Endnu engang er det gået op for mig, hvor meget jeg hader at gå i biografen :(
Jeg har ingen chok-historier om folk der sidder og snakker, dyrker sex eller opdrætter dværge på rækken bag mig, der var bare de sædvanlige 12-15 årige drenge med alt for lyse stemmer, der absolut skal forsøge at overgå hinandens hysterisk høje grin, hver gang der sker det mindste i filmen (og jeg skulle hilse og fortælle, at der sker en del i Zombieland).
Selvom det ikke bør gøre det, så ødelægger det mit indtryk af filmene, når jeg sidder i nærheden af sådanne folk :/
Men alligevel kan jeg da sagtens anbefale Zombieland, der (selvom den ikke er verdenshistoriens bedste zombiefilm) leverer varen ganske godt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har lige sat The Dam Busters fra 1955 (blu-ray) på. Den ser vidunderlig ud. Jeg formoder vi kommer til at se rigtig mange gamle film komme på HD og jeg klager ikke, hvis de alle ser sådan ud. Det er virkelig tale om kæmpe forbedring af DVD kvalitet. Eneste anke er fraværet af undertekster, men det er desværre typisk Optimum.
Dambusters, ser iøvrigt ud til at blive genindspillet i 2010. Det var iøvrigt Peter Jackson, som var sat i forbindelse hermed for et par år siden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#..666 (nice) :) - Jeg havde ikke lige set at du studerer bioteknologi. Det lyder sgu spændende, er det godt..? Så vidt jeg lige husker, så har jeg vist en kammerat der også læser det, men er ikke helt sikker. Måske du kender ham? Han hedder Andreas og er tysker. :)
<Det er skam også spændende men hårdt til tider, synes jeg hele tiden skal læse, forelæsninger og afleveringer. Ved ikke om din ven læser på DTU men der går pænt mange, kender ikke lige en biotek'er som er tysker og hedder Andreas. Fik lige læst det sidste biokemi thank god, men endnu en dag i morgen:( Forstår ikke det hedder efterårsferie når man bruger al tiden på at læse.
#674 - Hehe, ja. Det var nu mest også et skud i tågen, som i, sæt nu du kendte ham. Hvis jeg vidste at det var et lille sted med få elever, havde jeg heller ikke nævnt ham ved navn i forum men i privat besked. :)
Ja, jeg ved hvad du mener. Nu læser jeg dog ikke selv biokemi eller teknologi, men jeg går til gengæld i skole til trods for, at det er efterårsferie. Det havde jeg lige lidt svært ved at vænne mig til her i morges. Haha.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11669 Ja det ser efterhånden lovende ud. Up in the Air glæder jeg mig også rigtig meget til. Og så glæder jeg mig også rigtig meget til The White Ribbon
Haneke og så et emne omkring 1. verdenskrig eller årene op til krigen for at være helt præcist, det lyder virkelig spændende.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Helt enig, jeg er også lige kommet hjem fra Cinemaxx og morede mig godt over Zombieland. Det er ingen Shaun.., men det var sgu god underholdning og Woody var virkelig veloplagt i rollen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#11671 filmz-Bruce 16 år siden
#11672 dyg 16 år siden
Jeg har ingen chok-historier om folk der sidder og snakker, dyrker sex eller opdrætter dværge på rækken bag mig, der var bare de sædvanlige 12-15 årige drenge med alt for lyse stemmer, der absolut skal forsøge at overgå hinandens hysterisk høje grin, hver gang der sker det mindste i filmen (og jeg skulle hilse og fortælle, at der sker en del i Zombieland).
Selvom det ikke bør gøre det, så ødelægger det mit indtryk af filmene, når jeg sidder i nærheden af sådanne folk :/
Men alligevel kan jeg da sagtens anbefale Zombieland, der (selvom den ikke er verdenshistoriens bedste zombiefilm) leverer varen ganske godt.
#11673 filmz-Bruce 16 år siden
Dambusters, ser iøvrigt ud til at blive genindspillet i 2010. Det var iøvrigt Peter Jackson, som var sat i forbindelse hermed for et par år siden.
#11674 Wangsgaard 16 år siden
<Det er skam også spændende men hårdt til tider, synes jeg hele tiden skal læse, forelæsninger og afleveringer.
Ved ikke om din ven læser på DTU men der går pænt mange, kender ikke lige en biotek'er som er tysker og hedder Andreas.
Fik lige læst det sidste biokemi thank god, men endnu en dag i morgen:( Forstår ikke det hedder efterårsferie når man bruger al tiden på at læse.
#11675 Bony 16 år siden
Ja, jeg ved hvad du mener. Nu læser jeg dog ikke selv biokemi eller teknologi, men jeg går til gengæld i skole til trods for, at det er efterårsferie. Det havde jeg lige lidt svært ved at vænne mig til her i morges. Haha.. :)
#11676 Wangsgaard 16 år siden
Også lige meget hvad man læser eller hvilken skole man går på, school sucks anyway :P
#11677 Bony 16 år siden
#11678 Wangsgaard 16 år siden
#11679 filmz-jonasgr 16 år siden
Haneke og så et emne omkring 1. verdenskrig eller årene op til krigen for at være helt præcist, det lyder virkelig spændende.
'Cause I'm evil"
#11680 filmz-Utyske 16 år siden
Helt enig, jeg er også lige kommet hjem fra Cinemaxx og morede mig godt over Zombieland. Det er ingen Shaun.., men det var sgu god underholdning og Woody var virkelig veloplagt i rollen. :)