#11707-08 - But of course we have - både kælder og loftsrum. Desværre er der ikke plads til så meget personlig sjov for tiden. Jeg har udlejet de 8m² til 38 kinesiske studerende. De må sove på skift og skal også stå til rådighed til noget hjemmevideo-halløj, jeg har gang i ved siden af, men så slipper de altså også med 3500,- pr næse - og det er skam billigt med den beliggenhed her på Frederiksberg.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Hov, det er fra mit kælderrum! Jeg kan genkende gitteret. Jeg HAR sagt, at det kun er mig, der har ret til at sælge billederne videre. Jeg tror nok liiige, der er nogen, der har mistet deres toiletprivilegier den næste uges tid...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Da jeg sad og kedede mig i aftes (mens jeg spillede lidt poker), kom jeg til at stene ret hårdt på Facebook, hvilket resulterede i, at jeg fandt nogle folk fra Australien og USA, som jeg "kender" fra en trivia-chat-kanal og som jeg ikke har snakket med i 5-7 år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Yay! Jeg fik faktisk min MASSACRE MAFIA STYLE - Family Edition med posten i dag! Så mangler jeg bare alle de andre ting, der allerede burde være ankommet.
Jeg har nu i 10 dage siddet og Googlet og power søgt på imdb, og jeg mangler 3 billeder tilbage i CM´s Filmquiz jeg har brug for lidt hints, jeg mangler 12, 19 og 33. Har været meget langt rundt, Fra mumificeret Maniquinger til hvid masket ninjaer og beskidte gamle damer i Undergunds baner! HJÆLP!
#11711 Thomsen 16 år siden
#11712 wimmie 16 år siden
#11713 Thomsen 16 år siden
#11714 wimmie 16 år siden
#11715 Highland Park 16 år siden
#11716 cyberzed 16 år siden
#11717 dyg 16 år siden
#11718 MOVIE1000 16 år siden
#11719 Thomsen 16 år siden
#11720 filmz-Buscemi 16 år siden
Har været meget langt rundt, Fra mumificeret Maniquinger til hvid masket ninjaer og beskidte gamle damer i Undergunds baner! HJÆLP!