Jeg har lige set "DR2 Premiere med Michael Noer". Sikke en sympatisk, ærlig og indsigtsfuld herre. Det generede mig ikke det mindste, at "Earth"-omtalen var omgivet af en dokumentarisk rammefortælling om hans forhold til sin far - tværtimod. Det var rørende og afbalanceret. :)
Og så er jeg ellers begyndt at spekulere på, om zombier mon har et meget aktivt sexliv. Måske er det lidt som Homer Simpsons: potensen fejler intet, så længe der er en håndmad indenfor rækkevidde.
Angående Sons Of Anarchy, så er jeg bestemt enig med Bruce. Jeg har været med hele vejen, og på nuværende tidspunkt (godt 5-6 afsnit inde i Sæson 2), bliver det bare bedre og bedre.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har været et smut nede i byen, så nu fik jeg også afprøvet Haderslevs bybusser - ikke den udbredte succes, men det går. Købte en ny hovedpude til kæresten da han har klaget meget over hans, så må vi se om han kan bruge den nye til noget.
Og så kom jeg lige til, ved et uheld, at sætte nogle håndklæder på kogevask, på den nye vaskemaskine, så må vi se om de overlever det :/
#11951 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#11952 elwood 16 år siden
Det er bare ikke til og opspore nogen steder, skal bare ha demo eller hele numret som link.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11953 evermind 16 år siden
Jeg tror, jeg lader den gisning ... stå.
#11954 Highland Park 16 år siden
#11953: Også den? :P
Og så er jeg ellers begyndt at spekulere på, om zombier mon har et meget aktivt sexliv.
Måske er det lidt som Homer Simpsons: potensen fejler intet, så længe der er en håndmad indenfor rækkevidde.
#11955 dyg 16 år siden
Smodcasts er forresten ideelle at lytte til, når man løber, da man griner så meget, at man glemmer alt om trætheden :)
#11956 Scherlund 16 år siden
#11957 Highland Park 16 år siden
Luxo Jr. den animerede lampe fra Pixars logo får retfærdigheden at føle.
Hehe... det er godt lavet, men jeg får helt ondt af den stakkels fyr. :/
#11958 Yoda 16 år siden
#11959 DarkLight 16 år siden
#11960 tiany 16 år siden
Købte en ny hovedpude til kæresten da han har klaget meget over hans, så må vi se om han kan bruge den nye til noget.
Og så kom jeg lige til, ved et uheld, at sætte nogle håndklæder på kogevask, på den nye vaskemaskine, så må vi se om de overlever det :/