Gravatar

#12131 HelmerJ 16 år siden

cyberzed (12125) skrev:
Nogle gode bud på hvor faen man får den bedste pizza i Kolding? Blev sgu chokeret da den gamle spurgte om jeg havde fundet ud af det :D

Hvis du er til Deep pan må du helt bestem prøve Pizza Top i Låsbygade, det er helt fantastisk.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#12132 HonoDelLoce 16 år siden

Zappede over på Demolition Man i går på Kanal 5..

Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvorfor de har dubbet den film over, så den eneste restaurant der findes ikke længere er Taco Bell, men pludselig Pizza Hut ?

Og så er det jo lavet helt råddent ! For satan, der er dårlig dubning !

- Jeg så så lige på IMdB at det åbenbart er gjort på flere udgivelser.. Hvorfor helvede gør man den slags? - og hvorfor vises den version i fjerneren, for jeg har da flere gange set den "rigtige" version på dansk fjernsyn..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12133 tiany 16 år siden

#12132 Måske fordi Taco Bell ikke findes i DK, så de mener at vi er så dumme, at vi kun forstår pointen hvis de erstatter det med noget vi kender
Valar morghulis
Gravatar

#12134 wimmie 16 år siden

Jeg ville have skrevet det samme som Tiany men kom så i tanker om at Pizza Hut jo har lukket sine danske restauranter... så er det i hvert fald en ældre "dubning"

Anyway, denne artikel omhandler min veninde og kollegas eks-kæreste (han er den "stakkels sagesløse" nabo)

Men ham skal man sgu ikke have ondt af - han gennemtævede sin kæreste til hun flygtede og nu har politihold imod ham - han ringer og skriver til hende konstant med trusler og skældsord; så efter min mening har han sgu godt af selv at få nogle tæv.

Dog er jeg generelt ikke ok med vold - smid dem begge i spjældet ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12135 davenport 16 år siden

Fuck it! Min mor har lige fået afslag på fleksjob efter 1½års kamp med kommunen... Systemet er en bitch!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12136 tiany 16 år siden

#12143 Formiddagsavisen får jo tingene til at fremstå, som de ønsker det - derfor bør man tage alt med et gran salt.

wimmie (12134) skrev:
Jeg ville have skrevet det samme som Tiany men kom så i tanker om at Pizza Hut jo har lukket sine danske restauranter... så er det i hvert fald en ældre "dubning"

Det vidste jeg ikke engang, men har heller aldrig boet i en by med Pizza Hut
Valar morghulis
Gravatar

#12137 tiany 16 år siden

Forresten succes oplevelsen idag:
Jeg havde jo fået karantæne af a-kassen for at opsige mit fritidsjob, men det viser sig at det blev de nød til at gøre pga lovgivning. Nu ringede de i dag og sagde at med min tilladelse vil de indgive en klage til arbejdsmarkedsstyrelsen, i mit navn, over min karantæne. Super at de selv tager initiativet - så må vi se om det betyder at jeg kan få dagpenge for karantæne perioden :)
Valar morghulis
Gravatar

#12138 wimmie 16 år siden

Tiany> Ja, bliver bare harm over at de for ham til at fremstå som en sympatisk stakkel - han skulle have et ordenligt los!

Davenport> sikke da noget crap... min stedfar måtte også kæmpe for sit flexjob, de er sandelig ikke særlig gavmilde med den slags...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12139 gi-jones 16 år siden

#12134: Der er da stadig en Pizza Hut i Århus, så vidt jeg ved.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12140 tiany 16 år siden

Sidder og er dybt chokeret... har lige fået at vide at min gamle arbejdsplads lukker 1. marts, de er ellers den af afdelingerne der har den bedste økonomi og mindste fejlprocent. Det er vist kommet fuldstændig bag på alle de ansatte. Skal med til deres julefrokost i november, så må vi virkelig bare holde gravøl for afdelingen.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: