Gravatar

#12311 davenport 16 år siden

Det må være rart at leve off-line.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12312 wimmie 16 år siden

Er der et liv udenfor internettet? I så fald; hvor kan jeg downloade det?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12313 wiseguy 16 år siden

Husar fans af Battlestar Galactica sku måske lige hoppe et smut over på maxim.com ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12314 Lady Arwen 16 år siden

Er i gang med at læse "The Lost Symbol" af Dan Brown indtil videre virker den ok er bygget nogenlunde op som Angels and Demons og The Da Vinci Code... men smutter i seng nu... I morgen venter aftale med tandlæge :( hader tandlæger og er nervøs allerede nu...
Doctor Who <3
Gravatar

#12315 gi-jones 16 år siden

#12308: jeg syntes den vandt i længden, selvom den aldrig når Firefly højder. Men måske er jeg også bare nem at imponere. Jeg ser sgu snart hvad som helst :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12316 filmz-jonasgr 16 år siden

#12315 Det har jeg hørt fra flere, altså at den vinder i længden. Der skulle være mange gode ideer i den, men den skulle også være noget rodet i første sæson.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12317 filmz-Bruce 16 år siden

#12315 Jeg kan se af anmeldelser, at jeg nok skal være tålmodig. Eftersigende skulle serien blive noget bedre omkring "midt i". Eller også er det bare de sidste syn af Mad Men og Sons of Anarchy, som får mig til at forvente storslået TV, hver gang en serie ryger på :) Men det ligner lidt a la Alias med en noget tyndbenet organisation.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12318 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg så første sæson af "Dollhouse" og måtte lige checke de to første afsnit af sæson 2 ud, da den startede op igen. Jeg mistede interessen efter det, da det netop kommer til at ligne Alias lidt for meget og at dramaet, udenfor vores heltindes konstante ændring af personlighed, faktisk ikke var særlig interessant.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12319 filmz-Bruce 16 år siden

#12318 Tak for info'en. Så ryger den i glemmekassen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12320 elwood 16 år siden

Koncentrer du dig heller om The Wire

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: