#12329 Det er ikke engang hans udtalelser der er det mest idiotiske, men det at han er så dum at sætte sit job i fare ved at komme med så stupide udtalelser når han lige er blevet dømt for en forbrydelse.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#12331 Ja det er utroligt. Og så synes han garanteret bagefter, at han bliver uretfærdigt behandlet. Hans udtalelser om bøsser og kvinder er jo helt hen i vejret (ikke at han ikke har ret omkring kvinder!).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Vi har ytringsfrihed i det her land. Alle har ret til at have en holdning og Arek er en mand, som er hundrede procent ærlig
Og? Han har udnyttet sin ytringsfrihed, men dermed har han også tilkendegivet et værdigrundlag som der ikke er plads til i FCM. Han kunne ligeså godt have sagt heil Hitler i omklædningsrummet til en synagoge. "Jeg hader bøsser og undertrykker kvinder". Og så er manden rystet. Another one flew over the cuckoos nest!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er lige kommet hjem fra Hamborg... Vi var lige nede og sætte mine forældre på en flyver til New Zealand via London. Så kan vi så hente dem igen om 3 måneder. Gid det var mig :/
Har lige været ude og hente damen på sygehuset .. Det var helt rart at få hende hjem igen .. Det er s'gu lidt underligt kun at se hende på en steril og kedelig firemandsstue..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#12331 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12332 filmz-Bruce 16 år siden
#12333 filmz-Bruce 16 år siden
Vi har ytringsfrihed i det her land. Alle har ret til at have en holdning og Arek er en mand, som er hundrede procent ærlig
Og? Han har udnyttet sin ytringsfrihed, men dermed har han også tilkendegivet et værdigrundlag som der ikke er plads til i FCM. Han kunne ligeså godt have sagt heil Hitler i omklædningsrummet til en synagoge. "Jeg hader bøsser og undertrykker kvinder". Og så er manden rystet. Another one flew over the cuckoos nest!!!
#12334 tiany 16 år siden
#12335 chronaden 16 år siden
#12336 Highland Park 16 år siden
#12337 chronaden 16 år siden
#12338 HonoDelLoce 16 år siden
#12339 DarkLight 16 år siden
#12340 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"