Altså jeg kan godt håndtere at Lene Espersen bliver økonomi- og erhvervsminister, men hvem har da fået den tåbelig ide at Brian skal være justitsminister?! - Hvem skal så overtage hans post som kultur/sport/dumme-udtalelser-minister?
Altså det kan jo næsten ikke blive værre end Brian Mikkelsen, han har heller ikke forstand på så meget - tror kun jeg en enkelt gang har givet ham medhold i en af hans udtalelser... Men Niels Frid - naaa
Må sgu sige de er rimelig hurtige på Wikipedia, der er det allerede rettet til Lene Espersen
Jeg har lige installeret Ubuntu på min arbejdsmaskine og roder lidt med at finde ud af hvordan jeg løser de småting der er i forbindelse med det, men generelt kører det helt fornuftigt "out of the box".
Kom til at tænke på: Hvis jorden nu virkelig går under i morgen når CERN tænder for strømmen, hvilken film skal man så se i aften? Den sidste film man nogensinde ser, den skal i hvert fald være god ;)
#1261 davenport 16 år siden
Brian Mikkelsen som justitsminister??? Den er kommenteret på bloggen!
tsk tsk
#1262 tiany 16 år siden
#1263 davenport 16 år siden
#1264 elwood 16 år siden
Niels Frid
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1265 davenport 16 år siden
#1266 gi-jones 16 år siden
#1267 tiany 16 år siden
Men Niels Frid - naaa
Må sgu sige de er rimelig hurtige på Wikipedia, der er det allerede rettet til Lene Espersen
#1268 elwood 16 år siden
han har også skrevet en bog 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1269 filmz-Kadann 16 år siden
#1270 tiany 16 år siden