Gravatar

#12861 Wangsgaard 16 år siden

wimmie (12860) skrev:
Yesh! Kan se at jeg har vundet billetter til 500 Days of Summer! :D
Tak Filmz!

Nice, glæd dig den er sindsyg god!!!!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#12862 wimmie 16 år siden

Jeg glæder mig også...var lidt ked af at jeg slet ikke har haft råd til at se nogle af de film jeg gerne ville se i biografen; så dette er et dejligt fint plaster på såret :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12863 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og er lidt stram i masken.

Jeg passede mine nevøer i går, fik introduceret dem til Guitar Hero og det var såmænd hyggeligt nok, bortset fra at den ene var grænsesøgende og min søster og svoger kom lidt sent hjem, så jeg kom lidt sent i seng.

I morges røg der så lige en kontrolafgift i min retning i s-toget, fordi jeg var lidt glemsom, hvilket ikke gjorde dagen bedre. Jeg opdager så at ingen af kollegaerne har taget sig af en sag, jeg ikke selv havde mulighed for at kigge på i sidste uge, da jeg var på kursus og man nu prøver at tørre af på mig, næsten en uge senere.

For at gøre dagen perfekt, skal det lige passe at toget eksploderer på vejen hjem.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12864 wimmie 16 år siden

Jeg krydser fingre for at toget ikke eksploderer...
På den anden side; hvis den gør og du overlever kan det jo være du slipper for at betale den kontrolafgift...det er da det mindste de kan gøre...

Håber din dag/uge bliver bedre :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12865 elwood 16 år siden

Look out for Mr. Glass!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12866 lagoni 16 år siden

Jeg skal på kursus i morgen og overvejer nu hvad jeg skal: komme for sent og nå at stemme eller droppe at stemme og komme til tiden? Det bliver nok det første, men tror de bliver rimelig utilfredse.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12867 Thomsen 16 år siden

Fantastisk! Jeg har gjort det igen!

Min søster spurgte mig for et par uger siden, om hun måtte overnatte mandag til onsdag i forbindelse med et kursus i København, og jeg har selvfølgeligt sagt ja. Sms'ede hende så lige i morges, fordi jeg ikke havde hørt mere fra hende, om hun stadigvæk kom i dag, og i så fald hvornår, så min kæreste og jeg ligesom kunne indrette os efter det. Jeg fik så følgende besked tilbage: "Jo, kommer stadigt, men det er altså først om en uge..."

I fredags var det en aftale med vennerne, jeg kom en uge for tidligt til. Nu det her. Gad godt vide, hvad min indre kalender har gang i? :-)

Det *er* i morgen, der er valg, ikke?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12868 filmz-Bruce 16 år siden

Thomsen (12867) skrev:
Det *er* i morgen, der er valg, ikke?

Det kommer an på, hvor du sætter dit kryds! ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12869 Thomsen 16 år siden

Hahaha! Som mit indre ur går, så er det sikkert ved en kandidat, der først stiller op til næste valg...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12870 Highland Park 16 år siden

#12867: Haha. :D
I det mindste var du bare hjemme denne gang.

Måske det er på tide at anskaffe sig en kalender. Jeg er selv begyndt at bruge en efter mange års konsekvent fornægtelse af behovet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: