Jeg har brugt et par timer på at hygge mig med Left 4 Dead 2, hvor jeg har slagtet en god slat zombier. Nu har jeg taget løbetøjet på, men der er vådt, mørkt og koldt udenfor, så jeg giiiiider ikke :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fik mit kryds sat, nu skal jeg til at gøre klar til møde på skolen hvor junior skal starte her til sommmer, da de skal starte op i sådan noget førskolestart til december??? Hvorfor skal de egentlig starte i 0'et klasse hvis de skal kunne læse, skrive og regne på 9'ende klasses niveu når de starter?? Nå det får jeg nok svar på i aften :) Jeg har hørt en masse sjovt omkring det her møde, så det skal nok blive underholdende håber jeg.
#12901 wimmie 16 år siden
SF - det eneste rigtige...når man nu ikke kan stemme Nihilistisk Folkeparti ;p
#12902 cyberzed 16 år siden
Har også lige gjort min pligt...for at hive den røde flok af stolen i Kolding :)
#12903 dyg 16 år siden
#12904 gi-jones 16 år siden
#12905 filmz-Bruce 16 år siden
Hvis du stemmer til højre, så kan du godt få fingeren ud!!! Ellers bliv i sofaen :)
#12906 evermind 16 år siden
#12907 filmz-jonasgr 16 år siden
#12905-6 Det er sgu ikke retfærdigt. Så må jeg stemme på et eller andet lokalparti :) Eller en med et sjovt navn.
'Cause I'm evil"
#12908 filmz-Bruce 16 år siden
#12907 Go for it!
Hvis du stemmer SF, så lad det være www.sfgate.com, med Tim Goodman.
#12909 Kiksmann 16 år siden
Hvorfor skal de egentlig starte i 0'et klasse hvis de skal kunne læse, skrive og regne på 9'ende klasses niveu når de starter?? Nå det får jeg nok svar på i aften :) Jeg har hørt en masse sjovt omkring det her møde, så det skal nok blive underholdende håber jeg.
#12910 filmz-Bruce 16 år siden