Gravatar

#1311 cyberzed 16 år siden

Hmm er lige blevet kontaktet af mit nye arbejde...de skulle lige høre om jeg har nogle certificeringer...svaret var nej...og jeg fik "nå det ser vi lige på for dig så" :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1312 elwood 16 år siden

#1311 hehe lyder sku ikke dårligt.

Fik endelig prøvet min nye Laserpointer igår, hvor strålen kan ses hele vejen, den er ret vild, man bruger dem til star pointing, og er ret farlige ligesom med andre laserpointers, og hvorfor jeg så har sådan en.. tjaa fordi 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1313 elwood 16 år siden

Sidder lige go ser paa de nye Ipods Steve og Co. viste frem her igaer.

Ipod Nano nye udgave damm den ser fed ud, Ipod Touch ny udgave er heller ik og kimse af, emn den er nu lidt stor.

hehe, og hvis man lige sku drille sin storsøster ved og købe en ny'er Nano for næsen af hende hehe det sku fristene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1314 Takfornu 16 år siden

Lytter til soundtracks og spiser aftensmad :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1315 elwood 16 år siden

#1314 nu vi snakker Soundtracks.

Fik du egentlig nogensinde en ny udgave af That\s Entertainment cd boxen _

Den foerste var jo beskadiget skrev du i sin tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1316 Takfornu 16 år siden

# 1315 Nope for prisen gik desværre op igen, men regner med at en rundtur efter den når jeg skal hjem til USA igen. Den er på listen over "Must Have" udgivelser, sammen med "That's Entertainment" BD boksen :)

Men det er også en af de første gange jeg har modtaget en så beskadiget udgivelse, jeg har aldrig se så ødelagte discs :-(

Har BTW lige smækket Blues Brothers OSTen på ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1317 elwood 16 år siden

#1316

Ahh ferdamt! men ja musthave det kan du bande på den er, og BD Boxen så rød den er hehe (introen that is)


YES! sådan du er lige røget op på førstepladsen for dagens seje filmz'er
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1318 tiany 16 år siden

Var ved doktoren i dag for at blive vaccineret inden min tur til Kina. Det var lige et stik i hver skulder, det burde kun var stivkrampen der gør ondt bagefter, men hepatitis gør det altså også efter en lang dags arbejde. Så nu gør det ondt hver gang jeg løfte mine arme :(

Ellers ikke lavet så meget, da jeg er blevet så ekstremt skole-træt, at jeg ikke kan tage mig sammen til at læse til mine timer.
Valar morghulis
Gravatar

#1319 elwood 16 år siden

#1318 jeg tror paa der var en besked idag som gjorde din dag lidt bedre efter efter alle de stik...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1320 tiany 16 år siden

#1319 Ja jeg så godt beskeden og den vendte dagen fra en negativ oplevelse til en meget positiv
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: