Gravatar

#13271 Bobby Singer 16 år siden

Så fik man ellers lige at vide at man skal være onkel... endnu engang! :)

Idjit
Gravatar

#13272 filmz-jonasgr 16 år siden

Tillykke (eller skal man kondolere) :)

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13273 Ericmase 16 år siden

Har lige været inde og se "2012" igen. :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13274 evermind 16 år siden

Har smovset burgere og hygger mig med Jaws (nej, ikke ham dér fra James Bond ...).
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13275 filmz-jonasgr 16 år siden

Har set Brief Encounter i eftermiddags. En film som jeg ikke har set i rigtig lang tid. Jeg var dog ved at falde i søvn, ikke pga. filmen men ganske givert pga. søvnmangel. Filmen holder i øvrigt stadigvæk. Det er en kærlighedsfilm af karat og noget man kan relatere til, også om 100 og 200 år.

Nu vil se videre på Arrested Development, endnu et gensyn.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13276 wimmie 16 år siden

Er lige kommet hjem fra Randers hvor vi skulle besøge min mands farmor og farfar på plejehjem sammen med hans far og farbror - hans farfar har nok kun få uger tilbage at leve i og hans farmor er næsten helt væk efter en hjerneblødning. Hans farfar er ellers frisk nok men hans nyre fungerer stort set ikke længere og han har fravalgt dialyse.

Derefter skulle vi ud at se onklens nye arkitetkstegnede hus på golfbanen ;P
Måske et af de fedeste huse jeg længe har set - nok lidt for "moderne" i udseende til min smag men kæmpe stort og med masser af fede ting og store rum.

Så nu er vi helt flade og skal bare slappe af med cola, popcorn og film.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13277 filmz-Bruce 16 år siden

#13268 Som Elwood siger! Det er KONCERTEN! Indtil Darknes on the Edge remastered kommer næste år :) Den indeholder også, den boks Elwood linker til, den fede Wings For Wheels dokumentar.

Men køb også Live in New York City. Der er han på hjemmebane i Madison Square Garden.

Ellers er jeg nu færdig med julefrokoster! Gæsterne er gået, efter de kom kl. 15.30 i dag. Fantastisk julefrokost mad fra Slagter Lund.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13278 filmz-Utyske 16 år siden

http://ekstrabladet.dk/112/article1261903.ece

Selvom tæv ikke er vejen frem til at løse problemerne, kan man sgu dårligt have ondt af fyren, for at have fået en omgang klø af en flok rockere.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13279 MOVIE1000 16 år siden

#13278 jeg TROR at jeg stopper med at chatte med piger på min alder;)

men om det var fortjent, det kommer nok an på hvad den chat de havde gik ud på.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13280 tiany 16 år siden

Fantastisk julefrokost i går og dejligt at se alle de gamle kollegaer. Heldigvis har cheferne besluttet sig for at der skal holde afdansningsbal til februar dagen inden virksomheden lukker, så vi kan få lov at feste igennem en sidste gang.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: