Gravatar

#13291 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg sidder med et stort smil da yndlingsholdet vandt. For pokker en vild afslutning. Så nu står den på Inno Milan.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13292 Skeloboy 16 år siden

#13290 så slutter du af med at se alle 4. søndag i advent?...:)
Gravatar

#13293 AP 16 år siden

Har lige forladt resten af familien der er gået fuldstændigt amok i nisser og julehjerter med ris a la mande og brunkager til.. tager jeg helt fejl, eller er der stadig et par dage til jul??
Gravatar

#13294 Wangsgaard 16 år siden

jonasgr (13287) skrev:
Har lige afsnitte af Arrested Development, hvor Charlize Theron spiller en retarderet brite. Og hvor Buster har købt en Skildpadde ved navn Mother for at gøre hans mor jaloux. Desværre omkom den da den blev lukket nede i en box med Marihuana, som Buster troede var almindeligt græs.

Fantastisk serie !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13295 Skeloboy 16 år siden

#13293 - det er trods alt 1. søndag i advent
Gravatar

#13296 evermind 16 år siden

Skeloboy (13292) skrev:

The Long Kiss Goodnight a.k.a. The Davis Identity? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13297 Michael Andersen 16 år siden

Den "pålidelige" del af internettet slår til igen: [url= exclusive Soundtrack AVATAR[/url]

Brugerne skriver: "it has a little VERY LITTLE similarity to Hans Zimmers THE LAST SAMURAI soundtrack with the "chants" and percussion....

Pas på, makker. Kun meget, meget, meget lidt.

... but the climatix Mayor part is very Horner."

... du mener very Goldsmith.

"Sounds like the music that could play on the main menu of the DVD."

Ja... PÅ MENUEN TIL FILMEN "THE GHOST AND THE DARKNESS"!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13298 cyberzed 16 år siden

Sidder og ser lidt NFL afbrudt af perioder hvor jeg løber mod tønden...det startede allerede igår morges :( jeg hader at være syg.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#13299 HonoDelLoce 16 år siden

AP (13293) skrev:
Har lige forladt resten af familien der er gået fuldstændigt amok i nisser og julehjerter med ris a la mande og brunkager til.. tager jeg helt fejl, eller er der stadig et par dage til jul??

Åh, how I follow you...

1. søndag i advent eller ej, julen er s'gu allerede blevet så overdrevet og pompøst, at det burde være muligt i det mindste at vente med alt det stads til 1. december!

Og misforstå mig endelig ikke.. Jeg kan faktisk godt lide julen.. For børnenes skyld.. Jeg har selv små søskende, der jo ser det som største i verden, at der er jul.. Men selv de to små bavianer (der i øvrigt har fødselsdag d. 10 december - hvilket jeg nok snart skal overveje at købe ind til :D) spurgte min kære moder i går, om der allerede havde været den 1. december, siden de skulle lave juledekorationer??

I det mindste kunne jeg sætte mig ud i bilen og køre hjem i mit eget hus og nyde, at det eneste jul der var at finde, var en flaske Van Oosten bag glasdøren i "barskabet"...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13300 tiany 16 år siden

Skeloboy (13292) skrev:

evermind (13296) skrev:
The Long Kiss Goodnight a.k.a. The Davis Identity? :P

Nej har ikke helt fundet ud af hvad vi skal lave 4. søndag i advent - outbound sith forslog Bourne-miniserien med Richard Chamberlain - men den har ejer jeg ikke og har egentlig heller ikke lyst til at se den.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: