Overvejer hvorledes jeg skal transportere min første (lidt for tidlige) fødselsdagsgave hjem fra arbejde. En stor kurv med masser af forskellige øl og snacks, der ikke passer særligt godt på min cykel...
#13430 - Fortæl endeligt, hvad du synes om diNovo Mini når du køber det, jeg har længe overvejet at investere i et. Personligt mangler jeg at købe keyboard, fjernbetjening (Harmony One tror jeg) og så et bd-drev til mit mediecenter. Engang skal jeg også have købt et nyt kabinet, da det gamle er stort og grimt (og på trods af størrelsen alligevel kun kan indeholde en enkelt harddisk..).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige vågnet fra druktur...sidder i underbukser og stener, og skal afsted om 1½ time til musik med julestress og derefter julebar på uni...og nu skal jeg rigtig meget skide
Er lige vågnet fra druktur...sidder i underbukser og stener, og skal afsted om 1½ time til musik med julestress og derefter julebar på uni...og nu skal jeg rigtig meget skide
Jeg er sikker på at jeg taler på alles vegne når jeg hermed udtrykker min glæde for den detaljegrad hvormed du så entusiastisk beskriver din situation.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Men det var godt...:)...overvejer lige, hvor jegskal indtage min morgenmad...McD er udelukket, de har ikke nogen interessante burgere lige (bring back dobbelt cheeseburger og McBacon)...Burger King er desværrre ikke i centrum(hvad sker der for det!!!)...Sunset er lidt kedelig...pizza(slice) får man altid...me tror en herregod sandwich med rucola, serrano, citronolie, tomat og parmesan kan være vejen frem...meeeen det ender jo nok med McD alligevel, fordi det er så let...decisions, decisions...
Så er der bagt honningkager - hmm de er meget lyse, ved ikke lige om det er meningen... :D og har fundet ud af at æbler "stegt" i honning, sukker og en lillesmule margarine smager rigtig rigtig godt :D
Jeg overvejer at gå over til det 'musik mod julestress' #..33 nævnte. Jeg kan fra kontoret se den hvide og lyserøde hvori det foregår om lidt, man burde vel lige se hvad det er.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#13430 - Fortæl endeligt, hvad du synes om diNovo Mini når du køber det, jeg har længe overvejet at investere i et. Personligt mangler jeg at købe keyboard, fjernbetjening (Harmony One tror jeg) og så et bd-drev til mit mediecenter. Engang skal jeg også have købt et nyt kabinet, da det gamle er stort og grimt (og på trods af størrelsen alligevel kun kan indeholde en enkelt harddisk..).
Will do, men jeg tror først vi taler februar eller deromkring, hvor jeg kan finde penge til det. Dendér jul er jo lidt dyr. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Har brugt hele formiddagen på at gøre huset rent så vi kan få holdt julefrokost i de rette rammer i morgen. Da det var gjort kom jeg til at se at jeg havde købt for lidt fløde til risalamanden så jeg var lige over og købe en halv liter mere, så nu står der en liter fløde i køleskabet.
#13431 dyg 16 år siden
#13432 elwood 16 år siden
I maven?
Nååå du mente så du ku fortærre det senere... ja det har jeg ingen ide om 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13433 Skeloboy 16 år siden
#13434 gi-jones 16 år siden
Jeg er sikker på at jeg taler på alles vegne når jeg hermed udtrykker min glæde for den detaljegrad hvormed du så entusiastisk beskriver din situation.
#13435 filmz-Bruce 16 år siden
#13436 Skeloboy 16 år siden
#13437 Lady Arwen 16 år siden
#13438 lagoni 16 år siden
#13439 filmz-Utyske 16 år siden
Will do, men jeg tror først vi taler februar eller deromkring, hvor jeg kan finde penge til det. Dendér jul er jo lidt dyr. :)
#13440 tiany 16 år siden
Da det var gjort kom jeg til at se at jeg havde købt for lidt fløde til risalamanden så jeg var lige over og købe en halv liter mere, så nu står der en liter fløde i køleskabet.