Gravatar

#13451 Steffan Rasmussen 16 år siden

Så er det jo ikke ø-ko :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13452 NightHawk 16 år siden

Sidder og følger med i lodtrækningen til VM puljerne, som går igang lige NU!

Charlize Theron er vært, very nice! :)

Og det i øvrigt på DR1.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13453 filmz-jonasgr 16 år siden

Det bliver spændende om hun siger Irland når Frankrig bliver udtrukket. Gjorde hun tidligere :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13454 NightHawk 16 år siden

Hehe, det har de sgu kun godt af de franske svindlere! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13455 Corgan 16 år siden

Kiksmann (13450) skrev:
#13449 - hentet i Løgumkloster ^^

Yiiiiaaahhhrrr! Klostæ ftw!
Gravatar

#13456 HonoDelLoce 16 år siden

Og så er DK i VM-gruppe med Holland, Japan og Cameroun.. Svær gruppe ....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13457 Kruse 16 år siden

Det var ikke en specielt god gruppe som Danmark kom i, men det kunne have været værre.

EDIT: Puha, Gruppe G er giftig!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13458 HonoDelLoce 16 år siden

Ja, lad os være glade for det ikke var sammen med Spanien, Honduras og Chile .. :)

Men er også glad for at Portugal ikke kom med i den gruppe .. Rart at de lige blevet trukket før den sidste gruppe.. Spanien - Chile og Brasilien - Portugal er kampe jeg især ser frem til :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13459 filmz-jonasgr 16 år siden

Det var en fin gruppe Danmark fik. Det er alle hold som Danmark kan slå, men også tabe til. Japan og Cameroon er ikke ligeså stærke som de har været, men Holland er til gengæld stærke. Dog er Holland et af de bedre hold at møde fra øverste seedningslag (hvor Sydafrika selvfølgelig var ønskemodstanderen). At møde hold som Argentina, Spanien, Brasilien tror jeg Danmark ville få store problemer med de små hurtige tekniske spillere.

Der er til gengæld også nogle "lettere" grupper, som f.eks. Frankrig. De formår lige at være heldige endnu engang. Gruppe F er også forholdvis nem for Italien.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13460 Thomsen 16 år siden

Dagens lyspunkt: Inspiration har ringet, og jeg kan endeligt hente en ny elkedel fra dem. Den sidste havde en produktionsfejl og blev pludseligt utæt, hvilket åbenbart var generelt for hele sendingen, så Inspiration har ventet på, at Krupps kunne levere igen. Efter tre uger bliver det sgu helt rart at slippe for at koge vand i en gryde, hver gang man skal have en kop kaffe. :-)

Nu står den på risengrød!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: