Gravatar

#13581 dyg 16 år siden

Mærker en hovedpine komme listende. Jeg sidder i vores test-lokale, hvor der står 12 computere og knurrer, hvilket ikke er verdens mest behagelige lyd.

Så snart klokken ringer 15, så vil jeg skynde mig væk herfra og løbe en dejlig frisk tur i stedet.

Jeg leder forresten efter en lille mp3-afspiller, der egner sig godt til løb og ikke koster ret meget? Lydkvaliteten er lidt underordnet, og de eneste krav er, at den skal kunne overdøve larmen fra mine lunger, samt være meget lille og handy, så den ikke generer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13582 HonoDelLoce 16 år siden

Har lige skrevet på en ny sang.. Den første jeg har skrevet med mit nye keyboard som kompagnon...

Der er dælme egentlig godt nok utrolig stor forskel på om man sidder med sin guitar eller sit keyboard, når man skriver sine tanker ned.. :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13583 filmz-Utyske 16 år siden

nayze (13581) skrev:
Jeg leder forresten efter en lille mp3-afspiller, der egner sig godt til løb og ikke koster ret meget? Lydkvaliteten er lidt underordnet, og de eneste krav er, at den skal kunne overdøve larmen fra mine lunger, samt være meget lille og handy, så den ikke generer.

Jeg kan anbefale Koss' høretelefoner The Plug, hvis man vil holde lyde ude, da de fungerer efter samme princip som ørepropper, ret effektivt.

Mht. MP3-afspiller så kunne en Creative Zen Mozaic være en mulighed, eller en iPod Shuffle måske, da den jo er ret lille.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13584 dyg 16 år siden

Shuffle er oplagt, men koster lige i overkanten. Jeg har selv kigget på en Sansa Clip, der koster 250kr for en 2gb udgave.
Gravatar

#13585 tiany 16 år siden

Har lige været en tur inde i byen og aflevere nogle breve osv. Så det blev en rask lille cykeltur med masser af frisk luft, desværre hjalp det ikke mod den hovedpine jeg har haft siden jeg stod op i morges.

Har forresten opnået en helt ny indsigt i min kærestes sind. Vi kom i går til at tale om kendte mennesker som vi fandt tiltrækkende og jeg troede jo egentlig han ville være ligesom alle andre fyre og nævne enten Megan Fox, Scarlett Johanson eller en i den dur, men nej da tog han skam lige røven på mig og sagde Laura Prepon fra "That 70's Show".
Det var slet ikke det jeg havde forventet, men blev egentlig lidt glad for svaret :)
Valar morghulis
Gravatar

#13586 cyberzed 16 år siden

#13585 Flink naturlig ung dame :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#13587 dyg 16 år siden

Bleh, så skete det. For første gang har jeg mistet data på en usb-stick fordi jeg ikke fik removet den safely i windows. Øv øv. Men da jeg har al data liggende på en anden maskine, så går det ikke så galt.
Gravatar

#13588 tiany 16 år siden

Endelig oplevet en lille succes på jobfronten. Er blevet indkaldt til et informationsmøde hos et vikarbureau, så må vi se om de har noget til mig :)
De har dog ikke planlagt det særlig godt - der er møde hver onsdag (dog ikke i uge 51-53) og jeg skal have henvendt mig inden en måned.. Det vil sige mulighederne er i morgen eller 6. januar, som jo næsten er på grænsen :) Tror lige jeg sende dem en mail om at jeg er interesseret, men selvfølgelig ikke har mulighed for at møde op før d. 6.
Det skal sige at jeg skal medbringe kopier af alle mine papirer og en ren straffeattest, det når jeg ikke inden i morgen og jeg kan i øvrigt ikke låne bilen i morgen.

Og så er der forresten komme gang i vores brændeovn, så nu er her dejligt lunt i stuen.

cyberzed (13586) skrev:
#13585 Flink naturlig ung dame :)

Netop
Valar morghulis
Gravatar

#13589 filmz-Narniabæver 16 år siden

I dag bliver jeg 36!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#13590 davenport 16 år siden

Tillykke :)

Jeg har været i Haderslev hele dagen, og hørt på min distriktschef, der fortalte en masse omkring vores offentlige forretning. Det var meget interessant.

Det blev en lang dag. Kom først hjem kl. 18.

Nu gruer jeg for i nat. Den lille er ved at få hjørnetænder... You do the math!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: