forsatan mine ører klør, jeg er også ved at have langt hår, måske skulle jeg få det klippet en af dagene, det har været en skod dag bare siddet her hjemme og se film, men jeg skulle have lavet min stil som jeg ikke kan blive færdig med, så hører jeg hele tiden det her aqua nummer fordi de er så gode og især det her nummer bliver folk ved med at skrive åndsvage smser til en, måske skulle jeg få et nyt nummer..... hmm det her ligner ikke min dagbog. DAMM:( dumme dag
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
min søster og hendes mand ønsker sig noget sengetøj og det skal være sjovt. Ved ikke om dette er meget grimt eller meget sjovt at have, vil gerne hører jeres mening! ps. hendes mand er vild med svampebob julegaveide
#13741 Kruse 16 år siden
#13742 MOVIE1000 16 år siden
#13743 cyberzed 16 år siden
#13744 Wangsgaard 16 år siden
min søster og hendes mand ønsker sig noget sengetøj og det skal være sjovt. Ved ikke om dette er meget grimt eller meget sjovt at have, vil gerne hører jeres mening! ps. hendes mand er vild med svampebob
julegaveide
#13745 tiany 16 år siden
Har lige fået set Bourne Ultimatium - så er det store spørgsmål blot hvad vi skal finde på til næste søndag.
#13746 elwood 16 år siden
The Blues Brothers
Muppets Christmas Charol
Mission Julegave
Singin in the rain
Firefly Marathon
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13747 cyberzed 16 år siden
#13748 Michael Andersen 16 år siden
#13749 evermind 16 år siden
Sorry, sidder og roder lidt med materiale til min zombietråd, og så er det jo nemt at lade sig rive med. :P
Desværre har jeg også en kat, som er enormt opmærksomhedshungrende efter, at jeg har været ude det meste af weekenden ... Temmelig distraherende. :S
EDIT: Nå ja, forresten, jeg nyder også dejlige horrortemaer i baggrunden fra den skive, jeg fik af Navarre3. :)
#13750 filmz-Bruce 16 år siden