Gravatar

#1411 filmz-Bruce 16 år siden

Aaaah ok! Det er jo klasse!!! :) Jeg var bange for, at det var ... don't say it, don't say it ... expect the span... ...........
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1412 tiany 16 år siden

Har fået weekend efter en dag med HRM og især Jungs typeindikatortest. Kæresten er taget til Hamborg, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal få tiden til at gå med, tror heller jeg må se om jeg kan finde en film jeg gider se.
I morgen skal jeg til høstfest på mit arbejde, så det bliver noget med noget grill og en masse øl og en bytur bagefter, glæder mig faktisk.
Valar morghulis
Gravatar

#1413 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Vedr. Mike Leigh så vil jeg også lige slå et slag for den ret undervurderede LIFE IS SWEET. Jeg dyrkede den ret meget sammen med en ven for 10-15 år siden. Den har et fantastisk, grotesk persongalleri, fx den spiseforstyrrede pige, der insisterer på, at kæresten skal smøre hende ind i Nutella og slikke det af :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1414 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Jeg skriver videre på den booklet, jeg skal aflevere til en videodistributør her i weekenden. Har lige budt på en stak gamle numre af Video Watchdog på eBay og overvejer at smutte på Café Nanis på Finsensvej med kæresten og ryge en vandpibe i aften...
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1415 Takfornu 16 år siden

# 1414 Så må jeg nok lukke mine vinder så jeg ikke får alt den os ind i min stue ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1416 Takfornu 16 år siden

# 1414 Så må jeg nok lukke mine vinduer så jeg ikke får alt den os ind i min stue ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1417 filmz-jonasgr 16 år siden

Har været ude at se konzentrationslejren Dachau, idag. Et udemærket tur og en fin guide som gav et godt historisk overblik. Dog er det ærgeligt at det ikke er hele lejren som står i oprindelig stand. Nu var det heller ikke den værste KZ lejren, men alligevel en af de vigtigste. Og en KZ lejr var jo under alle omstændigheder det rene helvede. Om man døde eller overlevede var det rene lotto.

Og så søger jeg stadigvæk efter et sted at bo om mindre end tre uger vil jeg være hjemløs.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1418 Takfornu 16 år siden

Min bror er i bedring men har fået et stort mavesår og har fået noget hjerteflimmer, skal dog til en række videreundersøgelser i den kommende tid for de kan sikre sig, at det ikke var en blodprop.

Det er naturligvis en lettelse, men man skal alligevel se tiden an et par uger. En god kollega til mig på arbejde 2 var samme tur igennem sidste år og de efterfølgende undersøgelser viste, at der rent faktisk var tale om en blodprop, så man skal passe på med at glæde sig for tidligt til alle tests er på plads og man i nogen tid efter kan se fremgangen.

Hans kones/hospitalets beskrivelse og den lange vente gjorde mig meget forskrækket og nervøs. Hvad også gør mig en smule nervøs er nogle af de ting som hospitalet sagde, samt at han i forvejen er svækket som følge af hans schelerose som pt. er i udbrud.

Alt i alt, vil jeg lige se tiden an, inden jeg rigtig smiler og bliver helt rolig igen.

Tak til alle for de opmuntrende ord mv. - det var pænt af jer :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1419 tiany 16 år siden

spiser popcorn, drikker pære cider og ser Mr. Deeds... ved ikke helt hvorfor, det er ikke ligefrem adam sandlers sjoveste film...
Valar morghulis
Gravatar

#1420 filmz-Bruce 16 år siden

#1418 Godt at høre! Fortsat god bedring til ham :)

#1419 Du skal bare se den RIGTIGE mr. Deeds, den med Gary Cooper :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: