Gravatar

#15391 cyberzed 16 år siden

#15388 Der er en del aspekter i det...den præcision i deres exercits de udøver kombineret med at jeg er helt tosset med sækkepiber er en stor del af det. Hvis du havde været i nærheden af mig når de viser vagtskiftet før nytårstalen ville du vide at jeg synes Fætter BR er håbeløse lige meget om det er 1., 2. eller 3. vagthold der er på banen den aften.
Ud over den del så er jeg håbløs "forelsket" i Skotland...hvis jeg frit kunne vælge hvor jeg ville bo uden at skulle være afhængig af arbejdet så boede jeg i en af de øde områder i Highlands :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#15392 Takfornu 16 år siden

# 15375 - Endnu et remake ... jeg mangler ord ;)

Dag 2 med Sam Peckinpah og dag 1 med et gensyn med Årstidsfilmene fra Eric Rohmer :)

Lidt sjovt at se de forskellige cuts af SP's film med gode kommentarspor og hvordan små ting kan gøre store forskelle :)

Sad igår også og fryde mig over Mad Men S2, som optakt til S3. Det er så pokkers velspillet og produceret, at det er næsten en pine at skulle vente en helt måned endnu på S3.

Sne og slud har nu sine fordele - en god undskyldning for at sidde og se både serie og film :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#15393 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige spillet det klassiske spil - UFO: Enemy Unknown.

Mand, det er svært i forhold til nutidens standarder.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15394 dyg 16 år siden

#15393 - Har du købt det på Steam? Det er jo godt nok billigt og fristende :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15395 Highland Park 16 år siden

cyberzed (15391) skrev:
Ud over den del så er jeg håbløs "forelsket" i Skotland...

Ditto - bortset fra at jeg helst vil bo i en by som Edinburgh. :)

#15993: Jeg havde det til min gamle Amiga 500+ men nåede aldrig særlig langt. Jeg var mere til "Syndicate", "Cannon Fodder" og lign.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15396 filmz-jonasgr 16 år siden

Og jeg kunne godt tænke mig at bo i US of A. New York eller noget i den retning, måske Båston.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15397 filmz-Utyske 16 år siden

nayze (15394) skrev:
#15393 - Har du købt det på Steam? Det er jo godt nok billigt og fristende :)

Jeps, det kører fint på Windows 7 64-bit, da det åbenbart starter i DOSBOX. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15398 lagoni 16 år siden

Læser om at Rip Torn er blevet anholdt for 'sprutinspireret forsøg på et bankkup'. Herlig betegnelse :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15399 wimmie 16 år siden

Hehe...langt ude :D
Han får åbenbart ikke nok roller siden han er nødt til at skaffe sig penge på den måde.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15400 Highland Park 16 år siden

http://politiken.dk/kultur/article890641.ece skrev:
Kunstneren bag ’Rolexgate’ – modellen af stationen i Auschwitz støbt i guld – Marcus Evaristti er selv jøde. Men det øger hverken Thomas Brudholms eller Morten Things kunstneriske oplevelse.

»Hvis det er en kritik af de schweiziske banker, så er den for længst formuleret, og hvis det virkelig er guld fra tænderne på mennesker, der blev myrdet i Auschwitz-Birkenau, så fatter jeg ikke, at deres rester skal bruges til en model af indgangspartiet til deres endeligt«, siger Thomas Brudholm.

Morten Thing havde foretrukket, at Marco Evaristti havde støbt modellen af guldplomber fra tyske SS-soldater.

»Så havde budskabet været et helt andet. Mig generer det, at det er vigtigt for ham at sige, at det er jødisk tandguld. For det er bundet til en utrolig nedværdigelse og et stort offer, som han på en eller anden måde fortsætter«.

»Men man kan også sige: Han vil provokere mig«, tilføjer han.

»Og det gør han også«.

Jeg er fuldstændig enig.
Citatet er fra artiklen "Dengang holocaust blev hvermandseje" - med filosoffen Thomas Brudholm (der tidligere arbejdede på Dansk Center for Holocaust og folkedrabsstudier) og historikeren Morten Thing.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: