Skal til uformel jobsamtale på tirsdag. Fik en mail om jeg kunne komme i løntilskud, men det er jeg i forvejen. Svarede så på, hvad jeg skulle have i løn for 28 timer :), og nu skal jeg så til samtale. Det er temmelig fedt. Det bliver dog nok højst sandsynlig kun i 6-7 måneder, men det er sgu ligemeget, jo mere projekt jeg kan få fingrene i, jo federe :)
Synes jeg også, det var nemlig der jeg allerhelst hen :) Jeg havde ellers lidt opgivet det, da jeg ikke havde hørt noget fra dem - og da jeg så kun oplevede dårlige ting her i Haderslev, var jeg ved at tro at ingen gad have mig. Men det ville de altså godt - det er de ideelle sted for mig at komme hen, indtil jeg får mig et fast job.
#16241 Lady Arwen 16 år siden
#16242 dyg 16 år siden
#16243 tiany 16 år siden
Besluttede mig blot for at finde et nyt - bare for at skabe lidt forvirring :)
#16244 Lady Arwen 16 år siden
#16245 tiany 16 år siden
#16246 Lady Arwen 16 år siden
#16247 Skeloboy 16 år siden
Skal til uformel jobsamtale på tirsdag. Fik en mail om jeg kunne komme i løntilskud, men det er jeg i forvejen. Svarede så på, hvad jeg skulle have i løn for 28 timer :), og nu skal jeg så til samtale. Det er temmelig fedt. Det bliver dog nok højst sandsynlig kun i 6-7 måneder, men det er sgu ligemeget, jo mere projekt jeg kan få fingrene i, jo federe :)
#16248 tiany 16 år siden
Jeg havde ellers lidt opgivet det, da jeg ikke havde hørt noget fra dem - og da jeg så kun oplevede dårlige ting her i Haderslev, var jeg ved at tro at ingen gad have mig.
Men det ville de altså godt - det er de ideelle sted for mig at komme hen, indtil jeg får mig et fast job.
#16249 jessup 16 år siden
Kan anbefale The Tarnished Angels hvis du ikke har set den.
Af hans tidligere film har jeg kun set La Habanera som kun er ok.
#16250 Highland Park 16 år siden
Ja ja, det tænkte jeg nok, men man ved aldrig. De unge nu til dags smider jo om sig med engelske ord og titler - også når de burde bruge de danske. ;)
Nu har du sikkert købt den, men hvis du vil have en udgave, der sparker røv (som de unge siger), så skal du have fat på denne:
http://www.amazon.co.uk/Annotated-Alice-Adventures...