Ser frem til en spændende eftermiddag ovre ved de grå. Vi er inviteret til kaffe og mad, og vi skal samle min farmor op. Min farmor er midt i 70erne, og har som barn og voksen været meget forkælet. Hun har aldrig rigtig skulle noget, hvilket betyder at hun nu gør sig svagere end hun reelt er. Så da vi snakkede før, ville hun gerne handle ind, inden vi skulle over til mine forældre. Fint nok, for der er ikke indkøbsmuligheder her. Men så skar min mor igennem, og sagde at hun kan handle når vi har fået kaffe. Slut! (Min mor er for det meste irriteret på min farmor, og sætter hende på plads når enhver lejlighed byder sig)
Og så kommer min mormor også, hvilket forhøjer støjniveauet med godt 146 dB...
Min far plejer at gå i seng kl. 17....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige set Formel 1 - et af de mest kedelige løb i nyere tid, der kun blev lidt spændende fordi Vettel's bil gik i stykker hen mod slutningen. Tror ikke alle regelændringerne fører noget godt med sig.
GZ CZ! Velkommen i de voksnes rækker.. Der er altid plads til flere gamle grise i vores klub :-)
Arbejdet sluttede heldigvis tidligt, og da jeg ikke gad at se formel 1, så valgte jeg at løbe mig en tur. Med træthed i kroppen efter en masse udfoldelser de sidste dage, så ville jeg bare løbe en 10-12km, men da jeg rundede de 15km havde jeg mere energi, så jeg gjorde det umulige... På en forårsagtig søndag med masser af hagl løb jeg min første halvmarathon nogensinde. De sidste 3km var hårde, og især den sidste km var ekstremt hård. Jeg mødte muren og måtte gå et par hundrede meter, men jeg overkom den og løb de sidste 0.8-1km.
Nu skal der sgu slappes af resten af søndagen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#16741 dyg 16 år siden
#16742 davenport 16 år siden
Så da vi snakkede før, ville hun gerne handle ind, inden vi skulle over til mine forældre. Fint nok, for der er ikke indkøbsmuligheder her. Men så skar min mor igennem, og sagde at hun kan handle når vi har fået kaffe. Slut!
(Min mor er for det meste irriteret på min farmor, og sætter hende på plads når enhver lejlighed byder sig)
Og så kommer min mormor også, hvilket forhøjer støjniveauet med godt 146 dB...
Min far plejer at gå i seng kl. 17....
#16743 tiany 16 år siden
#16744 Thomsen 16 år siden
#16745 Bony 16 år siden
#16746 tiany 16 år siden
#16747 filmz-Bruce 16 år siden
#16748 Benway 16 år siden
#16749 DarkLight 16 år siden
#16750 dyg 16 år siden
Arbejdet sluttede heldigvis tidligt, og da jeg ikke gad at se formel 1, så valgte jeg at løbe mig en tur. Med træthed i kroppen efter en masse udfoldelser de sidste dage, så ville jeg bare løbe en 10-12km, men da jeg rundede de 15km havde jeg mere energi, så jeg gjorde det umulige... På en forårsagtig søndag med masser af hagl løb jeg min første halvmarathon nogensinde. De sidste 3km var hårde, og især den sidste km var ekstremt hård. Jeg mødte muren og måtte gå et par hundrede meter, men jeg overkom den og løb de sidste 0.8-1km.
Nu skal der sgu slappes af resten af søndagen.