Gravatar

#16761 evermind 16 år siden

Tillykke med det skarpe hjørne, cyberzed, din gamle eskimo - and welcome to The League of Extraordinarily Old Men! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16762 DarkLight 16 år siden

What league? Do we have a clubhouse?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16763 evermind 16 år siden

Shhh, brug PM, det er kun folk over 30, der må vide det! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16764 Kruse 16 år siden

Jeg ligger under dynen og er syg med influensa-ligende symptomer :(

Håber at jeg er blevet frisk nok i morgen tidlig til at gå på arbejde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16765 DarkLight 16 år siden

evermind (16763) skrev:
Shhh, brug PM, det er kun folk over 30, der må vide det! :)

Du mener "Old Man"-marathonet med gammelkloge film, whiskey og filosofiske skåle er hemmeligt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16766 tiany 16 år siden

Så var filmz-celeb Michael Andersen lige i TVSYD her til aften - dem der oppe i Klovborg kino er der total medie-glade ;)
Valar morghulis
Gravatar

#16767 filmz-jonasgr 16 år siden

Hvor meget jeg end ikke bryder mig om Jay Leno, bliver jeg nødt til at se hans interview med Jason Reitman.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16768 Bobby Singer 16 år siden

Skal ud og lave natteoptagelser i dag i forbindelse med et filmskoleprojekt og er der en ting jeg hader så er det natteoptagelser. På en eller anden måde lykkedes det mig altid at få mig selv involveret i i projekter som kræver natteoptagelser og det er selvfølgelig aldrig om sommeren de projekter finder sted, næ nej det er altid den tid på året hvor det mindst er 5-8 minus grader om natten. Men det jeg faktisk er mest nervøs for er lyden, eftersom vi har haft lidt problemer med teknologien under den sidste test, så skal det bare fungere i aften når skuespillerne kommer, det skal det simpelthen. Men jeg håber på det bedste og vi fandt heldigvis ud af hvad problemet var under testen, jeg kan slappe lidt mere af ligeså snart den første optagelse er i hus og lyden er i orden. Jeg må nok hellere tage en sovepose med for det bliver helt sikkert en lang aften.

3 dage med natteoptagelser venter forude = det har bare at blive godt det her.
Idjit
Gravatar

#16769 Kiksmann 16 år siden

Er lige kommet hjem fra genoptræning, dejligt at det går den rigtige vej :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16770 davenport 16 år siden

Er lige kommet hjem fra arbejde. Der er 0 at lave for tiden. Har haft 2 samtaler i dag..
Har lyst til at lave noget, men jeg ved ikke lige hvad det skulle være. Noget der måske handlede om værktøj, eller som lavede om på noget... Hmmmm!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: