Overvejer at lave en "Hvad laver du nu? Final edition" tråd. Nu er der jo ikke brug for at splitte trådene op længere... Meeeen jeg er for doven (grundet en gen-fejl).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Synes det er dejligt at høre, at folk gennemgående er tilfredse.
Det er tirsdag, jeg oplevede regn fra morgenstunden, jeg er træt, jeg nåede ikke i bad, jeg har lyst til at ryge, radioen skratter, folk larmer...
Ville hellere: 1) Vågne op ad formiddagen til solskin 2) Se på billetterne, der ville ligge på sengebordet, og minde mig om rejsen til Mauritius senere på dagen 3) Dufte kaffe og morgenbrød, som jeg ikke selv havde lavet 4) Tænke "ahhhhh!!! Jaa"
Nu går jeg ned og ryger!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Efter en god nats søvn, til langt op ad formiddagen, sidder jeg og tjekker det nye Filmz 3.0 ud.
Noget der undrer mig meget, og som jeg finder temmeligt utjekket i forhold til resten af sidens flotte design, er at man stadig skal skrive html koder ved tekstformateringen. Jeg er heller ikke synderligt i hopla over at der kun er tre film fremfor fem på henholdsvis bio, dvd og BD...der er trods alt perioder, hvor der er mere end tre nye biografpremierefilm oppe. Det er nu småting og alle kan ikke blive tilfredse - og som sådan er ansigtsløftningen klart en forbedring. Hvad er iøvrigt det med at tilføje venner, har det nogen særlig funktion - følger man så deres indlæg oder was?
Ellers guffer jeg mig lidt yogurt i mig og skal til at skrive en anmeldelse af den rædselsfulde "Space Chimps".
#161 dyg 16 år siden
#162 DarkLight 16 år siden
#163 dyg 16 år siden
#164 DarkLight 16 år siden
#165 DarkLight 16 år siden
1) Brug Firefox
2) Installér Greasemonkey
3) Gå til denne side.
4) Vælg install.
5) Refresh Filmz.dk
#166 frankdrebin 16 år siden
#167 DarkLight 16 år siden
(Så Filmz v3.0 er åbenbart det versionsnummer, hvor jeg kommer på tværs af admins og bliver total bannet, for at omgå reklamerne :D )
#168 filmz-jonasgr 16 år siden
"Hva så baby ska' du ha' noget kylling i aften".
Ja når man keder sig bliver man plat.
'Cause I'm evil"
#169 davenport 16 år siden
Synes det er dejligt at høre, at folk gennemgående er tilfredse.
Det er tirsdag, jeg oplevede regn fra morgenstunden, jeg er træt, jeg nåede ikke i bad, jeg har lyst til at ryge, radioen skratter, folk larmer...
Ville hellere:
1) Vågne op ad formiddagen til solskin
2) Se på billetterne, der ville ligge på sengebordet, og minde mig om rejsen til Mauritius senere på dagen
3) Dufte kaffe og morgenbrød, som jeg ikke selv havde lavet
4) Tænke "ahhhhh!!! Jaa"
Nu går jeg ned og ryger!
#170 dolphinfriendly 16 år siden
Noget der undrer mig meget, og som jeg finder temmeligt utjekket i forhold til resten af sidens flotte design, er at man stadig skal skrive html koder ved tekstformateringen. Jeg er heller ikke synderligt i hopla over at der kun er tre film fremfor fem på henholdsvis bio, dvd og BD...der er trods alt perioder, hvor der er mere end tre nye biografpremierefilm oppe. Det er nu småting og alle kan ikke blive tilfredse - og som sådan er ansigtsløftningen klart en forbedring. Hvad er iøvrigt det med at tilføje venner, har det nogen særlig funktion - følger man så deres indlæg oder was?
Ellers guffer jeg mig lidt yogurt i mig og skal til at skrive en anmeldelse af den rædselsfulde "Space Chimps".