#17179 - ja, helt sikkert. Men jeg tror nu også på, hun vil være i top10 i mange år. Der bare lige det problem, der hedder Williams x 2 :), men det problem har alle vel.
Hun falder dog uden for gammel gris-reglen med 1,5 år...der kan vel dispenseres.
Fandt for i øvrig lige den her: Head-to-head record against other players. Den viser meget godt, at hun ikke kan være med blandt de bedste. Det er utrolig flot, at hun er nået så langt, det er helt klart.
Damn you, den slags kan man jo ikke stå for. Er på 32 lige nu. Nogen af dem er jo direkte irriterende. Tror snart at jeg må ty til google for at få hjælp til resten
#17185 - Jeg er selv på 30 nu, men det går godt nok langsomt med at finde flere. Jeg har også på fornemmelsen, at resten er titler jeg ikke rigtigt kender pga. jeg aldrig har spillet konsol-spil.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige kommet hjem efter et lille besøg i Haderslev city, Fætter BR havde tilbud på alt Lego 50% på alt, så der var dømt kø, men junior har så også fået en del Power Miners, mens prinsessen har fået Kitty Kat, jeg selv lidt nyt tøj og konen et par gummirøjsere som hun mente hun manglede :)
#17181 Skeloboy 16 år siden
Hun falder dog uden for gammel gris-reglen med 1,5 år...der kan vel dispenseres.
Fandt for i øvrig lige den her: Head-to-head record against other players. Den viser meget godt, at hun ikke kan være med blandt de bedste. Det er utrolig flot, at hun er nået så langt, det er helt klart.
#17182 filmz-Bruce 16 år siden
#17183 Skeloboy 16 år siden
#17184 cyberzed 16 år siden
#17185 Scherlund 16 år siden
Damn you, den slags kan man jo ikke stå for. Er på 32 lige nu. Nogen af dem er jo direkte irriterende. Tror snart at jeg må ty til google for at få hjælp til resten
#17186 dyg 16 år siden
#17187 Skeloboy 16 år siden
#17188 lagoni 16 år siden
#17189 cyberzed 16 år siden
#17190 Kiksmann 16 år siden