så er jeg kommet hjem inde fra byen, der blev købt en del flere film ind jeg havde regnet med.
Prison Break sæson 4 Prison break the final break Brüno Inkheart Rejsen til jordens indre 3D My bloody valentine 3D Boog og elliot 2 vilde venner mod husdyrene Requiem for a dream lakeview terrace
:D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg er nok den mest tåbelig først gangs fodboldspiller på holdet. Jeg møder op til træning og efter ca.45 glemmer jeg, at jeg har fodboldstøvler på og at jorden er rimelig smattet. Så da jeg lige skulle lave en aflevering hænger min fod fast, med det resultat at jeg nu har en forstuvet ankel der gør hamrende ondt.
Det skal nok blive skægt at humpe op ad trapperne til 3.sal i morgen.
#17211 Scherlund 16 år siden
Nogen jeg skal hjælpe med?
#17212 dyg 16 år siden
Nu vil jeg hænge et par gardiner op.
#17213 filmz-jonasgr 16 år siden
Han er sgu en lidt speciel anmelder.
'Cause I'm evil"
#17214 Highland Park 16 år siden
#17215 MOVIE1000 16 år siden
Prison Break sæson 4
Prison break the final break
Brüno
Inkheart
Rejsen til jordens indre 3D
My bloody valentine 3D
Boog og elliot 2 vilde venner mod husdyrene
Requiem for a dream
lakeview terrace
:D
#17216 filmz-jonasgr 16 år siden
En nye serie fra HBO og den ser fantastisk ud. Den glæder jeg mig godt nok til at se.
[url= her[/url] gør ikke spændingen mindre.
'Cause I'm evil"
#17217 MMB 16 år siden
Det er da old news? :D
Men ja, det ser godt ud.
#17218 cyberzed 16 år siden
#17219 filmz-jonasgr 16 år siden
#17218 Den skulle starte nu her engang i foråret, men jeg har ikke lige kunnet finde en officiel dato. Der er blevet købt 12 episoder.
'Cause I'm evil"
#17220 tiany 16 år siden
Jeg møder op til træning og efter ca.45 glemmer jeg, at jeg har fodboldstøvler på og at jorden er rimelig smattet. Så da jeg lige skulle lave en aflevering hænger min fod fast, med det resultat at jeg nu har en forstuvet ankel der gør hamrende ondt.
Det skal nok blive skægt at humpe op ad trapperne til 3.sal i morgen.