Snupper sgu en pislunken fyraftensøl, inden jeg skal i gang med at lægge sidste hånd på bogredigeringen. Med lidt held bliver min debutroman klar til at blive sendt til prøvetryk inden udgangen af weekenden. :)
EDIT: Og ville have elsket at drikke den bajer sammen med dig, Skelo, men afstanden er lidt stor lige nu, og jeg har som nævnt andet for bagefter. En anden gang. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hehe griner stadigvæk over franskmændenes kommentar om at Fred Astaire nok ikke var forberedt på Eleanor Powell's Maskuline energi... satme en spøjs beskrivelse 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har fået brugt aftenen på at gøre det sidste af lejligheden ren, har fået solgt min subwoofer og har fået set lidt Chris Guest film (Waiting for Guffman og A Mighty Wind). Jeg glæder mig allerede til at få set Best In Show, for jeg er helt tosset med Guest's mockumentaries.
Weekenden kommer til at gå sammen med en sød pige som jeg har været på et par dates med før, der kommer til Århus i morgen middag og først forlader byen igen søndag eftermiddag. Der skal ses fodbold (perfekt timing, at hendes hold, AaB, skal møde mit hold, AGF, i Århus den weekend, hvor hun kommer herover), spises god mad, ses en god film og så skal vi lære hinanden noget bedre at kende. Sommerfuglene basker løs!
Men nu må jeg hellere få noget søvn.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#17521 filmz-Bruce 16 år siden
#17522 elwood 16 år siden
Trompetpigernes Fanfare
Suite fra Gone with the wind
Theme from Superman
Suite fra Psycho
The flying theme fra E.T.
Harry's wondrous world fra Harry potter suite
Star Wars main theme
Det var en god dag 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17523 evermind 16 år siden
EDIT: Og ville have elsket at drikke den bajer sammen med dig, Skelo, men afstanden er lidt stor lige nu, og jeg har som nævnt andet for bagefter. En anden gang. ;)
#17524 cyberzed 16 år siden
En skam :) det blev ellers til 2x fynsk forår fra fad inden de to fra Esbjerg skulle med deres tog hjemover.
#17525 elwood 16 år siden
Argg jeg går og glæder mig til noget, jeg ikke kan se før om lang tid suk 8-)
#17526 elwood 16 år siden
Må lige se hvad det går ud på, argg fransk dokumentar hehe.
#17527 tiany 16 år siden
#17528 DarkLight 16 år siden
Ha! Endnu engang en sejr for dem der mener bestikkelse kan betale sig!
#17529 elwood 16 år siden
#17530 dyg 16 år siden
Weekenden kommer til at gå sammen med en sød pige som jeg har været på et par dates med før, der kommer til Århus i morgen middag og først forlader byen igen søndag eftermiddag. Der skal ses fodbold (perfekt timing, at hendes hold, AaB, skal møde mit hold, AGF, i Århus den weekend, hvor hun kommer herover), spises god mad, ses en god film og så skal vi lære hinanden noget bedre at kende. Sommerfuglene basker løs!
Men nu må jeg hellere få noget søvn.