Hehe, er der ikke nogen der holder en 60'er fest? Ikke at jeg elsker temafester men jeg har lige arvet en kjole fra min farmor fra hendes unge dage - den er meget grøn og meget Yvonne-fra-Olsen Banden-agtig - mangler bare en stor lyserød stråhat til ;)
Spøjst nok så passer den mig perfekt :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har brugt hele formiddagen/middagen på at rydde lidt op i haven. Der blev klippet roser, ryddet op i et bare bed og flyttet rundt på et par fliser. Det er bare perfekt have vejr - men nu vil jeg slappe lidt af.
Og lige som kæresten troede han også skulle slappe af efter at han havde været i bad, dukkede min svigerfar lige op, så nu forsøger de at fælde/beskære træer - motorsaven virker ikke helt.
Han kunne i det mindste lige have ringet inden han kom forbi.
Hygger med kaffe og gamle skrækfilm fra Universal. Foreløbigt er det blevet til "Son of Frankenstein" og "Ghost of Frankenstein". Nu vil jeg give mig i kast med et gensyn af den spansksprogede version af "Dracula".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har fået et lille Lynch trip. Så jeg har lige tjekket alle hans film Rotten Tomatoes og DVD Talk. Ebert var sgu ikke særlig begejstret for hverken "Dune", "Wild at Heart", "Lost Highway" eller "Blue Velvet" (sidstnævnte fik 1/4). Kunne være sjovt at høre hvad han mener nu, 10 år efter han anmeldte den. Men alligevel ikke så overraskende at de får lidt blandede anmeldelser da nogle af dem sgu er mystiske. "Lost Highway" husker jeg som god men også ualmindelig svær at holde rede på. Det er bare med at hænge på, når man ser den.
edit: i den forbindelse er der nogle som kan fortælle mig, hvilken version af "Dune" man skal købe ? Hvis man overhovedet skal købe den :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har lige preppet weberen, og marineret kartofler. Og så har jeg pakket friske asparges ind i Bacon, der også skal på. Det smager (selvfølgelig) fantastisk. Dertil bare flûte, da jeg ikke gider lave mere. Jeg er faktisk lidt træt, efter at have været på hele dagen, samtidig med at jeg har ordnet huset. Nå, ja. Og så er den første flue fløget gennem stuen. Jeg glemmer dem hvert år, indtil de dukker op og forpester tilværelsen. Jeg dræber rigtig mange fluer hvert år!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#17546 - Der er et ret interessant klip med Ebert fra hans gamle tv-show (med Gene Siskel) på den amerikanske dvd af Blue Velvet, hvor de anmelder filmen. Ebert hadede den virkeligt meget - ikke fordi den var kringlet (hvad den heller ikke er), men fordi han helt seriøst mente, at den udstillede og ydmygede Isabella Rossellini!
Han har lidt besynderlige holdninger i den retning. Bare se på hans behandling af de amerikanske slasherfilm i starten af 1980'erne.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#17541 wimmie 16 år siden
Spøjst nok så passer den mig perfekt :p
#17542 filmz-Bruce 16 år siden
#17543 tiany 16 år siden
Der blev klippet roser, ryddet op i et bare bed og flyttet rundt på et par fliser.
Det er bare perfekt have vejr - men nu vil jeg slappe lidt af.
#17544 tiany 16 år siden
Han kunne i det mindste lige have ringet inden han kom forbi.
#17545 Thomsen 16 år siden
#17546 filmz-jonasgr 16 år siden
edit: i den forbindelse er der nogle som kan fortælle mig, hvilken version af "Dune" man skal købe ? Hvis man overhovedet skal købe den :)
'Cause I'm evil"
#17547 davenport 16 år siden
Dertil bare flûte, da jeg ikke gider lave mere. Jeg er faktisk lidt træt, efter at have været på hele dagen, samtidig med at jeg har ordnet huset.
Nå, ja. Og så er den første flue fløget gennem stuen. Jeg glemmer dem hvert år, indtil de dukker op og forpester tilværelsen. Jeg dræber rigtig mange fluer hvert år!
#17548 Thomsen 16 år siden
Han har lidt besynderlige holdninger i den retning. Bare se på hans behandling af de amerikanske slasherfilm i starten af 1980'erne.
#17549 tiany 16 år siden
#17550 filmz-jonasgr 16 år siden
Det er vel ikke [url= dette review [/url] du hentyder til :)
'Cause I'm evil"