#17577 Jo, jeg er medlem af en a-kasse, men hvis jeg opsiger min nuværende stilling og ikke finder en anden, inden jeg flytter, risikerer jeg jo fem ugers karantæne. Det er lidt af en mundfuld for mig både at skulle finde penge til flytningen, indskuddet og fem uger uden indkomst.
Jeg stoler skam på, at min kæreste synes, den er i orden, men er ikke helt sikker på, vi har samme kriterier. Hun er langt fra så tilfreds med sin nuværende lejlighed (der har svamp), som jeg er med min. Og eftersom det er mig, der skal flytte langt for det, synes jeg, det ville være rart at se den selv. Men okay, jeg har set billeder og bortset fra de nuværende ejers trælse indretning, ser den faktisk rigtig hyggelig ud ... Tror godt, vi kunne have fundet vores nye hjem. :)
Mht. selve flytningen regner vi med at leje en kassevogn fra en jysk biludlejer og forhåbentlig få hele lortet flyttet i ét hug. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Er efterhånden ... bitter, hvilket nok ikke kommer som en overraskelse, men over den skide ryg. Endnu en dag har jeg måttet lægge mig på langs fordi læger henviser til fysioterapi istedet for operation og for tredie gang låser ryggen nu i 48 timer. Fra at have dyrket daglig motion er man efterhånden endt som en indespærret grøntsag i weekenderne, som ikke formår at gå meget længere end 500 meter og så må man sætte sig pga. smerter.
Fede udsigter for at kunne rejse med datteren på sommer- og vinterferie eller overhovedet lave noget fysisk.
Nu har jeg tager kontakt til Center for Rygkirurgi direkte og betaler for dette selv "udenom systemet". Hvis man stadig bliver ved med at henvise til det åndssvage fysioterapi, sælger jeg bilen og betaler selv operation i Tyskland.
Jo det er bedre at få endnu én på overførselsindkomst, fremfor 50% af min løn. Lorte system.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Mødte ind på arbejde kl.12.30 i dag, da jeg skal være her indtil kl.20 for at foretage 2 interviews. Et fra 16-17 og et fra 19-20.... Men eftersom jeg nu sidder her og skriver på Filmz kan I vel næsten regne ud at respondent nr.1 er et no-show eller er ekstrem for sent på den. Jeg hader at folk ikke kan melde afbud. Vi har haft et frafald på 20% og af dem er det nok 2% som har ringet og meldt afbud.
Så nu kan jeg bare sidde her helt alene på arbejde og vente og se om respondent nr.2 dukker op. Heldigvis er det mine sidste interviews, det har været en hård måned med underlige mødetidspunkter, nu skulle det hele gerne normalisere sig.
#17587 - Det lyder fandeme langt ude, Bruce. Sender dig en varm tanke og et (blidt) klap på skulderen.
Jeg sidder og koger på en analyse af folks forhold til grafisk vold i horrorfilm. Jeg har tænkt mig bare at sætte den op i surveymonkey, men jeg mangler lidt tips til udformingen af spørgsmål og svarmuligheder. Nogen der kender en god bog om kvantitativ analyseteknik?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#17589: "Et sociologisk værktøj - Introduktion til den kvantitative metode" - Erik Jørgen Hansen og Bjarne Hjorth Andersen. Den var på pensummet, da jeg havde mediesociologi.
#17581 cyberzed 16 år siden
#17582 dyg 16 år siden
#17583 cyberzed 16 år siden
#17584 evermind 16 år siden
Jeg stoler skam på, at min kæreste synes, den er i orden, men er ikke helt sikker på, vi har samme kriterier. Hun er langt fra så tilfreds med sin nuværende lejlighed (der har svamp), som jeg er med min. Og eftersom det er mig, der skal flytte langt for det, synes jeg, det ville være rart at se den selv. Men okay, jeg har set billeder og bortset fra de nuværende ejers trælse indretning, ser den faktisk rigtig hyggelig ud ... Tror godt, vi kunne have fundet vores nye hjem. :)
Mht. selve flytningen regner vi med at leje en kassevogn fra en jysk biludlejer og forhåbentlig få hele lortet flyttet i ét hug. :)
#17585 filmz-Utyske 16 år siden
Er det ikke kun tre ugers karantæne nu? Det var det da jeg stoppede i TDC for et par år siden.
#17586 Skeloboy 16 år siden
#17587 filmz-Bruce 16 år siden
Fede udsigter for at kunne rejse med datteren på sommer- og vinterferie eller overhovedet lave noget fysisk.
Nu har jeg tager kontakt til Center for Rygkirurgi direkte og betaler for dette selv "udenom systemet". Hvis man stadig bliver ved med at henvise til det åndssvage fysioterapi, sælger jeg bilen og betaler selv operation i Tyskland.
Jo det er bedre at få endnu én på overførselsindkomst, fremfor 50% af min løn. Lorte system.
#17588 tiany 16 år siden
Så nu kan jeg bare sidde her helt alene på arbejde og vente og se om respondent nr.2 dukker op. Heldigvis er det mine sidste interviews, det har været en hård måned med underlige mødetidspunkter, nu skulle det hele gerne normalisere sig.
#17589 Thomsen 16 år siden
Jeg sidder og koger på en analyse af folks forhold til grafisk vold i horrorfilm. Jeg har tænkt mig bare at sætte den op i surveymonkey, men jeg mangler lidt tips til udformingen af spørgsmål og svarmuligheder. Nogen der kender en god bog om kvantitativ analyseteknik?
#17590 Highland Park 16 år siden
Det lyder meget spændende Thomsen. :)