Hmm...den jobsamtale var sgu hurtig overstået...han var lige til møde i København...men kan se, at han slet ikke har ændret noget i sin kalender...det er dårlig stil.
Har lige bestilt en HTC Desire. Det er godt nok en populær mobil. Telmore havde 250 som de satte til salg i dag kl. 14.00. her klokken 14.05 var de væk.
Sidder og overvejer at tage hjem fra arbejde.. Første dag tilbage efter et par dages influenza, men sygdommen er ikke ude af kroppen endnu, så hovedpinen er på vej tilbage, og benene føles som om de har løbet 300km..
Hjem i seng og sove i 2-3 timer, og så står den på firmabetalt restaurant-besøg i aften.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har snakket med min far over Skype. De har haft problemer med internetforbindelse, som hele tiden falder ud (dog kun i nogle sekunder). Der kom så en tekniker fra TDC som lokaliserede problemet, hvilket var nogle kabler nede ved vejen (de bor på landet). Han sagde så, at der godt kunne gå en måned inden det blev lavet, da det var en mand i en gul bil som skulle komme og lave det men han havde travlt i øjeblikket. Hvis de havde fastnet hos TDC ville de lave det med det samme pga. at de er forpligtet til det.
Som min far sagde det, så lød det som om at de kun havde en eneste mand til at udføre dette arbejde for sig. Der kan man da tale om dårlig service.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nå så har lægerne opgivet min farmor... Hun har været ind og ud af sygehuset nogle gange gennem de sidste par måneder fordi hun ikke spiser og drikker og nu mener lægerne så ikke de kan gøre andet end at "pleje" hende fordi de ikke kan tvinge hende, hun har indtil for et par måneder siden været nogenlunde "normal" hun er dement men det er bare gået vildt stærkt ned ad bakke med hende og ja så skal man så bare sidde og vente nu... Det har først lige slået mig her til aften selvom jeg fik det at vide i middags - er bare så træt af det hele lige nu!
#17671 Skeloboy 16 år siden
#17672 Scherlund 16 år siden
#17673 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg regner oss' selv med at hoppe på sådan en. :)
#17674 tiany 16 år siden
#17675 dyg 16 år siden
Hjem i seng og sove i 2-3 timer, og så står den på firmabetalt restaurant-besøg i aften.
#17676 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17677 filmz-jonasgr 16 år siden
Som min far sagde det, så lød det som om at de kun havde en eneste mand til at udføre dette arbejde for sig. Der kan man da tale om dårlig service.
'Cause I'm evil"
#17678 tiany 16 år siden
kopier linket:
http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Zulu-Somm...
#17679 Lady Arwen 16 år siden
#17680 evermind 16 år siden
Virtuelt klem herfra.