Lige kommet tilbage fra journalistik optagelsesprøve i Odense - det kan vidst gå begge veje :) Kunne heldigvis godt koncentrere mig på trods af at min farmor døde i går...
Efter at min datter fik at vide, at min gode vens jævnaldrende søn havde set Jaws og de to er perlevenner, vidste jeg godt, at jeg gik en strid tid i møde med "kom nu far". Den blev imødegået med en late night viewing i stearinlysenes skær på sofaen og hun var helt vild med filmen og om 2 minutter har hun tygget making-of dokumentaren igennem og så er det i seng. Fars pige!
Stadig fantastisk at se den originalitet man havde "dengang" og den old school tilgang til effekter. Kan godt lide Spielbergs sans for suspense dengang, som desværre ikke er helt så delikat mere, men har måttet lade livet for andre filmiske kvaliteter. Han var sgu en Hitchcock lærling dengang!
Film: 8/10
Glæder mig meget til at få denne i HD.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har sendt de sidste gæster hjem og har fået ryddet op og gjort opvaskemaskinen klar til i morgen... så nu vil jeg smutte i seng, men det var en rigtig fornøjelig aften :)
#17731 Lady Arwen 16 år siden
#17732 Skeloboy 16 år siden
Håber det går godt for dig :), hvis du flytter til Odense, så bare sig til, så skal jeg nok vise dig alle de gode værtshuse :)
#17733 Scherlund 16 år siden
#17734 davenport 16 år siden
Skriv en PM hvis du har brug for det.
Er lige kommet hjem fra en 18års fødselsdag ved min fætter. Det var sku meget stille og roligt.
#17735 Highland Park 16 år siden
Jeg håber, at det gik godt til prøven trods alt.
#17736 filmz-Bruce 16 år siden
Efter at min datter fik at vide, at min gode vens jævnaldrende søn havde set Jaws og de to er perlevenner, vidste jeg godt, at jeg gik en strid tid i møde med "kom nu far". Den blev imødegået med en late night viewing i stearinlysenes skær på sofaen og hun var helt vild med filmen og om 2 minutter har hun tygget making-of dokumentaren igennem og så er det i seng. Fars pige!
Stadig fantastisk at se den originalitet man havde "dengang" og den old school tilgang til effekter. Kan godt lide Spielbergs sans for suspense dengang, som desværre ikke er helt så delikat mere, men har måttet lade livet for andre filmiske kvaliteter. Han var sgu en Hitchcock lærling dengang!
Film: 8/10
Glæder mig meget til at få denne i HD.
#17737 filmz-Bruce 16 år siden
#17738 tiany 16 år siden
#17739 tiany 16 år siden
#17740 lagoni 15 år siden