Er fuldstændig smadret! Lige kommet hjem fra min farmors begravelse (og halløj bagefter). Stod op klokken 6 fordi min mor og jeg skulle pynte i kirken, og så har den ellers stået på "ked af det" mennesker resten af dagen.
Imorgen står den på loppemarked, skal prøve på ikke at købe et helt bibliotek med hjem igen :D der ryger altid for mange bøger med hjem...
Argh pis! nu er vores den yngste så småt ved at være ovenpå og så brækker storesøsteren sig ud over sofaen :o( Så ka vi starte forfra!! Jeg/vi kan sagtens klare det at have syge børn, men det er sat'me en belastning mht. vores arbejde. Vi bliver jo totalt udstillet som ham/hende med alle fraværsdagene pga. syge børn. I en tid hvor folk fyres for et godt ord er det ikke det smarteste og selvom jeg arbejder hjemmefra og bruger afspadsering på at passe dem, så giver det mig dårlig samvittighed. Vi har altså 3 børn i alderen knap 2 til knap 7 og de bliver syge, men når de laver deres lille 3-trins raket kan forløbet jo være på 8-10 dage - suk
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Var ude og spise med svigermekanikken i går, da min svigermor har fødselsdag i morgen. Det var hyggeligt.
I dag skal vi så op til mine forældre, til 114 års fødselsdag (54+50+10) ved min far, min onkel og min nevø. Det er det klare tegn på at familien forsøger at være lidt mere sammen efter det med min mormor.
#17863 Jeg er bare ikke helt indforstået med deres nye taskbar koncept, jeg kan ikke se hvorfor den skal være i dobbelt højde. Jeg har også en del steder der er blevet mindre tilgængelige i kontrolpanellet end det var i Vista.
#17866 Det vidste jeg ikke man kunne :) Selv om jeg nok burde, når nu jeg ved at man kan gøre det på skrivebordet.
Jeg synes til gengæld at det er rart, at det ikke er en rektangulær bjælke, men derimod en kvadratisk. Det opsluger ikke ligeså meget plads. Også rart at baggrundsbilledet går i med bjælken. Også selve den visuelle del af bjælkerne er også ganske dejlig.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg er ved at rydde lidt ud i min Star Wars-samling. Jeg havde en bunke blade liggende fra da Episode I udkom, samt et udvalg af VHS-udgaver af filmene.
Desværre ser det ud til at de bedste VHS-udgaver jeg havde, ikke rigtigt har det så godt længere, så de og en række andre bånd og en enkelt VCD-udgave får sparket. Så vil jeg lige overveje om jeg også skal rydde ud i mine bøger og om Episode 1-3 får sparket fra min dvd-samling.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#17861 Lady Arwen 15 år siden
Imorgen står den på loppemarked, skal prøve på ikke at købe et helt bibliotek med hjem igen :D der ryger altid for mange bøger med hjem...
#17862 cyberzed 15 år siden
#17863 filmz-Utyske 15 år siden
Som hvad f.eks? :)
#17864 wiseguy 15 år siden
Jeg/vi kan sagtens klare det at have syge børn, men det er sat'me en belastning mht. vores arbejde. Vi bliver jo totalt udstillet som ham/hende med alle fraværsdagene pga. syge børn. I en tid hvor folk fyres for et godt ord er det ikke det smarteste og selvom jeg arbejder hjemmefra og bruger afspadsering på at passe dem, så giver det mig dårlig samvittighed. Vi har altså 3 børn i alderen knap 2 til knap 7 og de bliver syge, men når de laver deres lille 3-trins raket kan forløbet jo være på 8-10 dage - suk
#17865 tiany 15 år siden
I dag skal vi så op til mine forældre, til 114 års fødselsdag (54+50+10) ved min far, min onkel og min nevø. Det er det klare tegn på at familien forsøger at være lidt mere sammen efter det med min mormor.
#17866 cyberzed 15 år siden
#17867 filmz-Utyske 15 år siden
Min er ikke i dobbelt højde. :) Jeg har sat den til at bruge små ikoner, så er den samme størrelse som i XP.
#17868 filmz-jonasgr 15 år siden
Jeg synes til gengæld at det er rart, at det ikke er en rektangulær bjælke, men derimod en kvadratisk. Det opsluger ikke ligeså meget plads. Også rart at baggrundsbilledet går i med bjælken. Også selve den visuelle del af bjælkerne er også ganske dejlig.
'Cause I'm evil"
#17869 filmz-Utyske 15 år siden
Desværre ser det ud til at de bedste VHS-udgaver jeg havde, ikke rigtigt har det så godt længere, så de og en række andre bånd og en enkelt VCD-udgave får sparket. Så vil jeg lige overveje om jeg også skal rydde ud i mine bøger og om Episode 1-3 får sparket fra min dvd-samling.
#17870 DarkLight 15 år siden