Gravatar

#17911 tiany 15 år siden

Er blevet små tosset af skrive ansøgninger :D
Det er lige lykkedes mig at sende en ansøgning afsted, hvor det først var efter at jeg havde trykket send, at det gik op for mig at jeg havde skrevet en forkert stillingsbetegnelse :D
Det er nok ikke skæbnen at jeg skal have det job...
Valar morghulis
Gravatar

#17912 Kiksmann 15 år siden

Damm er kommet til at ødelægge min weber o.O så nu har jeg bestilt nye fødder til den :(
Er nød til at finde en som vil stå og holde den mens jeg griller mørbra stege og pølser :D
Nogen som har en polak der vil tjene en tier ????
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17913 filmz-Bruce 15 år siden

0-3 til Køge over AGF. Det er ikke engang sjovt mere! Jeg vil ikke synes om, at Århus ikke er tilstede i Superligaen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17914 dyg 15 år siden

#17913 - Nu er jeg naturligvis fan af AGF, så selvfølgeligt vil jeg heller ikke have dem ned i første division (hvilket jeg de sidste 3-4 uger dog har været overbevist om ville ske), men helt generelt er jeg enig i, at der er nogle hold (FCK, BIF, OB, AaB, FCM og AGF), som bare ikke må rykke ud af superligaen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17915 Kruse 15 år siden

nayze (17914) skrev:
generelt er jeg enig i, at der er nogle hold (FCK, BIF, OB, AaB, FCM, EfB og AGF), som bare ikke må rykke ud af

Rettet :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17916 Thomsen 15 år siden

Er kommet hjem fra Biffen, hvor jeg var inde at se Amer, der vandt talentprisen på Pix. Jeg fordøjer stadigvæk. Det var en højst besynderlig oplevelse. Slet ikke, hvad jeg havde forventet. Mere kunstfilm end giallo. Som at se Argento filtreret gennem Antonioni.

Til min overraskelse var begge instruktører også tilstede, godt trætte og hæse efter nattens afslutningsfest, hvor de sikkert har fejret deres pris og alle de medfølgende moneter godt og grundigt.

Fik en kop kaffe bagefter med den ene af ejerne af Another World Entertainment og en snak om horror og dvd-markedet i Skandinavien.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17917 tiany 15 år siden

Har været ud og gå en tur på Starup Hede med kæresten - det var en lille tur på 1 time og 20 min, dejligt ved fjorden, men det blæste dog en del...
Valar morghulis
Gravatar

#17918 filmz-Bruce 15 år siden

Har lige nuppet Journalisthøjskolens prøve via Berlingskes forside. Ja man får da ihvertfald konstateret om journalistemner har almen viden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17919 evermind 15 år siden

Øv, kæresten og jeg har lige set lidt på sagerne omkring vores (nu kun måske) kommende lejlighed, og der er desværre nogle ting, vi ikke helt har taget højde for, så det kan være økonomien ikke helt er eller bliver til det i denne omgang. Vi prøver dog lige at tjekke mulighederne, men er umiddelbart lidt nedslåede. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17920 DarkLight 15 år siden

Øv da. Kan du ikke sælge din spæde drengekrop?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: