Gravatar

#181 filmz-jonasgr 16 år siden

Har fundet ud af at når man får en automatisk e-mail tilbage om at vedkommende ikke er til stede pga. ferie betyder det ikke at vedkommende ikke ser den mail man har sendt. Så nu har jeg lige fået et par e-mails tilbage med svar på det samme spørgsmål.

Nå ja men så får de da lidt at snakke om i deres frokostpause. Jeg bliver nok kendt som spammeren nu :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#182 davenport 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem..

Status:
1) Bussen fyldtes fra starten med tyske feriebørn. De tog alle pladser! Men jeg fik en.
2) Der sætter sig en tyk mand med dårlig ånde ved siden af mig.
3) Det larmer og jeg kan ikke læse i min bog pga. pladsmangel.
4) Kommer ind. Hunden spiser is, men er så venlig at kysse mig på bukserne med is-snude. (chokolade)
5) 3 kvinder i stuen, der ser film, så jeg ikke kan ligge og hvile... Og jeg tror de forventer at jeg laver mad, hvad det sikkert også ender med.
6) Der er en liter øl til mig som kærestegave, og jeg har egentlig ikke lyst til øl -.O
7) Det er kun tirsdag, og jeg føler mig ældgammel!

/Out
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#183 elwood 16 år siden

davenports filmz blog styre!

Steffen Brandt Burde tage kontakt til dig, du er en evig inspirationskilde til små og store hændelser.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#184 davenport 16 år siden

Hvis jeg ikke synes det ville være at spamme forummet for meget, havde jeg lavet en seperat tråd, hvor man kunne følge mit kedelige liv, men det er lige i overkanten, synes jeg ;) (Det er der jo blogge til, som jeg iøvrigt ikke kan finde ud af at bruge)

Derfor små udbrud i denne tråd.
- Og kæft hvor er det en lækker feature, at tråden både opdatere og er pisse hurtig til at loade. En sand fornøjelse!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#185 filmz-jonasgr 16 år siden

Prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre med hensyn til bank, når jeg skal bo i udlandet. Vil i hvert fald ikke betale 30 kroner hver gang jeg hæver.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#186 dyg 16 år siden

Så skete det, jorden går under nu. Davenport har IKKE lyst til øl!!?! Hvad bliver det næste, Bacon-fri uge?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#187 tiany 16 år siden

Er lige startet på arbejde igen i dag og hvilken sand fornøjelse, masser af de gode mennesker på arbejde i dag og der er lige frem blevet ryddet op på lageret mens jeg har været væk.

I morgen skal jeg til tandlæge, ikke lige frem fordi lysten er vild stor, men der plejer ikke være nogle problemer, så håber ikke regningen bliver for stor, da jeg har ting nok jeg skal betale i øjeblikket.
Blandt andet 3000 kr til vores Kina tur med uni i efteråret, så nu har vi betalt 5000kr i alt per person for 14 dages tur til Hong Kong og Shanghai, det synes jeg da er rimelig billigt sluppet og det bliver forhåbentlig det sidste der skal betales.

@Davenport - synes forresten at det er dejligt at læse om andre folks kedelige liv, så bliver man da, ikke ved med at føle, at alle andre end en selv leve et spændende liv :)
Valar morghulis
Gravatar

#188 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg har netop luret "Dark City Director's Cut", hvilket må siges at være en af de flotteste BD jeg har set. Lækkert med en ordentlig udgave af en så overset film.

Gravatar

#189 elwood 16 år siden

Jeg er igang med en større omgang opsamling på Disney musicals jeg aldrig har fået set, og i aften var det Pocahontas.

Colors of The Wind Af Alen Menken og Nok mere Stephen Schwartz som jo skriver teksten... Det er satme et smukt nummer, en gang imellem så rammer de to herre sku plet.

og så lige en ting Christian Bale hvor gammel var han da han lagde stemme til den her film? jeg ku slet ikke høre det var ham der var Thomas, Mel Gibson genkendte jeg dog straks.

Imorgen aften står den så på Beauty And The Beast, som ja jeg aldrig har fået set!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#190 tiany 16 år siden

#189 Efter hvad jeg lige kan regne ud, så var han 23 år, da han lagde stemme til Thomas.
Men altså manden har jo været i gang med skuespil siden han var 13
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: