Gravatar

#1891 tiany 16 år siden

Har lige fået endnu er regning til Kina-turen denne gang på 2500kr, penge som jeg ikke lige har, så nu skal jeg nok ned og tale med min bankdame. Den samlede pris for turen bliver dermed 7500kr, stadig billigt for 16 dage i Kina, men jeg havde nu håbet på lidt mindre. Vi får vist 500kr tilbage betalt når vi kommer hjem, fordi vi har lagt penge ud for vores undervisere, der først får pengene refunderet når de kommer hjem.
Samtidig skal jeg lige sørger for at der er penge til: togbillet til kastrup tur/retur - sorte bukser(man må ikke være i ført cowboybukser på virksomhedsbesøg og jeg ejer kun et par sorte bukser) og lommepenge der skal dække mad og fornøjelser i de 16 dage... Jeg synes det hele hobber sig op, men det går jo nok alt sammen.
Valar morghulis
Gravatar

#1892 lagoni 16 år siden

#1891 - hvorfor er det lige I skal lægge ud for jeres undervisere..? De tjener for lidt til selv at kunne gøre det?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1893 tiany 16 år siden

#1892 Fordi underviserne er nogle klaphatte der ikke vil betale noget selv! - Måske, jeg ved det faktisk ikke. Vi har blot fået besked om at vi nok får nogle penge tilbage fordi vi har lagt ud for underviserne og jeg ved med sikkerhed at de får hele turen betalt af Uni.
Altså for min skyld kan de jo ligeså godt blive hjemme, der er jo egentlig ingen grund til at de skal med, vi har jo storset arrangeret det hele selv, de skal jo bare sidde til eksamen og sige: "nej sikke en fin bog I har skrevet"
Valar morghulis
Gravatar

#1894 lagoni 16 år siden

#1893 - det lyder altså underligt. Hvornår er det I skal afsted?

Selv er jeg lige kommet tilbage fra teatersport på Alibi, det er stadig overraskende morsomt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1895 tiany 16 år siden

#1894 Vi tager afsted natten mellem den 21. og 22. oktober og kommer hjem igen den 7.november... Glæder mig rigtig meget, blot lidt irriteret over at få den sidste regning så "sent"... Jeg skal heller ikke forsøge at gøre mig klogt på vores budget det lader jeg styregruppen om, men jeg synes sgu også det er underligt.
Valar morghulis
Gravatar

#1896 gi-jones 16 år siden

Jeg har min første frie fredag efter jeg er gået ned på deltid. Fremover sidder jeg herhjemme hver fredag og redigerer til mine øjne bløder.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1897 elwood 16 år siden

Fandt lige noget hjemmevideo fra bruce's special Michael Bay event, som han har holdt på et tidspunkt.

TF
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1898 filmz-Bruce 16 år siden

Det får en til at tænke, hvorvidt dommedag måske er det bedste alternativ for denne planet og dens imbecile indbyggere! William Shatners udødelige Get A Life, er som altid rammende!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1899 elwood 16 år siden

Der var lige en der sku ha været kvik med gaffa'en så de blev i deres transformed udgave gnæk gnæk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1900 Bony 16 år siden

#1897 - Haha, de er da meget seje. Nu ved jeg hvad jeg vil være til næste fastalavn. Mig selv! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: