Gravatar

#2401 Highland Park 15 år siden

De er skøre de fynboer... :P

Men pøj pøj med det - lad os håbe, at du får en god pris for tingene og slipper af med det hele. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2402 DarkLight 15 år siden

Kom til at snakke om hvilke film der egentlig var ude, som var gode kandidater til bedste oscarfilm?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2403 gi-jones 15 år siden

Altså personligt tror jeg de får svært ved at ignorere Dark Knight, men jeg er ikke sikker på om de kan slippe afsted med det fordi den ligger så langt tilbage (bedste birolle tror jeg dog ikke at de slipper for). Og så er der Finchers "Curious case of Benjamin Buttons", som først har US premiere i december. Den lugter langt væk af Oscar, og det er vel også på tide for Fincher?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2404 filmz-Bruce 15 år siden

Tror også Clintens Changeling kommer ind i billedet. Og så er det et spørgsmål om man kan komme udenom Saw V eller Saw VI, som formentlig er på gaden inden Oscar tidsfristen udløber.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2405 rockysds 15 år siden

Ville også have sagt "Changeling" for et par uger siden, men med dens anmeldelser (51% RT, er jeg knap så sikker, selvom akademiet elsker Clint.

Ellers er Gus Van Sants "Milk" nok et godt bud, og så kan "Australia" tage epic-movie-pladsen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2406 Steffan Rasmussen 15 år siden

Tror heller ikke man skal afskrive WallE i bedste film kategorien.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2407 elwood 15 år siden

#2406 Den Napper Bedste animations filmer jeg rimelig sikker på indtil videre, har ikk set noget som rigtig kn true den endnu.

krydser også fingre for en lille norminering til Thomas Newman

men hvis nu den her var røget i biffen, som den jo fortjener så havde den vundet bedste CGI WETA go home!, og bedste hovedrolle, tjek lige intensiteten i The Hof's Ansigt det blir ikke meget bedre.

Anaconda 3
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2408 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Har lige (med års forsinkelse) gennemført det første SILENT HILL til PlayStation. Det var pænt uhyggeligt, så nu går jeg på eBay for at lede efter 2'eren.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#2409 tiany 15 år siden

Her faar I lige en lille hilsen fra et super laekkert hotel ca. 100km udenfor Shanghai... Ja jeg ved jeg havde lovet at holde mig vaek, men naar nu internettet er gratis kunne jeg ikke dy mig ;)

Hong Kong var fed nok, men ikke lige det jeg havde ventet...

haaber I har det godt...
Valar morghulis
Gravatar

#2410 filmz-Bruce 15 år siden

#2410 Køb lige nogle asiatiske Blu-rays med derudefra :) God tur!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: