Altså personligt tror jeg de får svært ved at ignorere Dark Knight, men jeg er ikke sikker på om de kan slippe afsted med det fordi den ligger så langt tilbage (bedste birolle tror jeg dog ikke at de slipper for). Og så er der Finchers "Curious case of Benjamin Buttons", som først har US premiere i december. Den lugter langt væk af Oscar, og det er vel også på tide for Fincher?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Tror også Clintens Changeling kommer ind i billedet. Og så er det et spørgsmål om man kan komme udenom Saw V eller Saw VI, som formentlig er på gaden inden Oscar tidsfristen udløber.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2406 Den Napper Bedste animations filmer jeg rimelig sikker på indtil videre, har ikk set noget som rigtig kn true den endnu.
krydser også fingre for en lille norminering til Thomas Newman
men hvis nu den her var røget i biffen, som den jo fortjener så havde den vundet bedste CGI WETA go home!, og bedste hovedrolle, tjek lige intensiteten i The Hof's Ansigt det blir ikke meget bedre.
Har lige (med års forsinkelse) gennemført det første SILENT HILL til PlayStation. Det var pænt uhyggeligt, så nu går jeg på eBay for at lede efter 2'eren.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Her faar I lige en lille hilsen fra et super laekkert hotel ca. 100km udenfor Shanghai... Ja jeg ved jeg havde lovet at holde mig vaek, men naar nu internettet er gratis kunne jeg ikke dy mig ;)
Hong Kong var fed nok, men ikke lige det jeg havde ventet...
#2401 Highland Park 16 år siden
Men pøj pøj med det - lad os håbe, at du får en god pris for tingene og slipper af med det hele. :)
#2402 DarkLight 16 år siden
#2403 gi-jones 16 år siden
#2404 filmz-Bruce 16 år siden
#2405 rockysds 16 år siden
Ellers er Gus Van Sants "Milk" nok et godt bud, og så kan "Australia" tage epic-movie-pladsen.
#2406 Steffan Rasmussen 16 år siden
#2407 elwood 16 år siden
krydser også fingre for en lille norminering til Thomas Newman
men hvis nu den her var røget i biffen, som den jo fortjener så havde den vundet bedste CGI WETA go home!, og bedste hovedrolle, tjek lige intensiteten i The Hof's Ansigt det blir ikke meget bedre.
Anaconda 3
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2408 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#2409 tiany 16 år siden
Hong Kong var fed nok, men ikke lige det jeg havde ventet...
haaber I har det godt...
#2410 filmz-Bruce 16 år siden