Gravatar

#271 filmz-jonasgr 16 år siden

For pokker jeg hader ferie, man bruger hele tiden på at forberede sig på hvad man skal lave når ferien er slut og når man ikke gør det, så laver man ingenting dvs. keder sig.
Glæder mig til at lære tysk i næste måned.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#272 wiseguy 16 år siden

Damn! det var rart at få weekend!! Jeg arbejdede over hele sidste weekende plus mandag og tirsdag aften, så den første uge efter ferien trak sku tænder ud!!

Nå! men jeg har haft fri i et par timer nu. Når den lille vågner, henter vi de to store på 4 og 5 år og foreslår dem at køre til Kolding og hente en ny PS2 til dem (den gamle stod af primo juli)
Så hvis i hører et ørerdøvende jubelbrøl, der lyder som om, det kommer fra Billund, så er det bare mine unger :o)

Ved samme lejlighed vil jeg i Bilka og købe et ton bland selv slik til i aften - damn! hvor er jeg sliksulten!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#273 tiany 16 år siden

Sidder og ser OL's åbningscermoni og må sgu indrømme at de kinesere har styr på deres ting.
Især deres synkroniserede trommespil i starten var pænt imponerende
Valar morghulis
Gravatar

#274 wiseguy 16 år siden

#273 ja! jeg har også lige lukket op - damn! det er flot!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#275 Yoda 16 år siden

Jeg sidder (eller sad) og så "Numb3rs", da min sportstossede kæreste fortrængte mig fra stuen - og erobrerede tv'et - for at kunne se det fordømte OL!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#276 filmz-Bruce 16 år siden

Ja, som sædvanlig bliver jeg først OL tilskuer, når atletik og basketball starter. Jeg kommer aldrig til at acceptere idrætsgrene som tennis og fodbold som olympiske discipliner. OL er blevet for stort, for dyrt og for de store nationer at afholde.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#277 fubar 16 år siden

#276

Fodbold har vel været med lige fra starten med undtagelse af det første OL, hvis jeg ikke tager fejl. Så det er vel i bund og grund lige så meget én olympisk diciplin på lige fod med mange andre sportsgrene.

At du så ikke kan acceptere den, er der måske ikke så meget at gøre ve'
Gravatar

#278 gi-jones 16 år siden

#276: Hvordan kan det være at du accepterer basketball men ikke fodbold?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#279 tiany 16 år siden

Nå der er gået et eller andet ned på min kærestes arbejde, så han kommer først hjem til aftensmad. Så jeg tror da bare jeg vil gå ud og lave mig selv en kop kaffe, mens jeg venter.

Nu må de da efterhånden også være igennem alle landene, synes det er total underligt at der er lande med til OL som man aldrig rigtig har hørt om
Valar morghulis
Gravatar

#280 filmz-Bruce 16 år siden

#277 Enten er OL for alle amatører som i de gamle dage, eller også er OL for alle. Hvorfor udstikke særregler indenfor forbundene afhængig af idrætsgren, så man skal være under 23 eller lignende for at være med til fodbold? Fodbold er jo ligegyldigt i OL regi, ikke blot pga. diverse B tegneseriehold fra de forskellige nationer deltager, men fordi fodbold er overeksponeret, med VM og EM i kæmpeformater, samt Champions League, UEFA og mere.

#278 Fordi basketball i den tid det har været med til OL, enten har været for amatører, eller verdens bedste. I OL ER det verdens bedste som er med og derfor er OL medaljen noget værd. Havde tennis været med i mange år og de bedste deltog, ville jeg have det på samme måde, men jeg bryder mig ikke om, at der hele tiden skal nye idrætsgrene til, hvilket gør et OL til et logistisk helvede, som kun de største nationer har råd til, eller evner til at afholde. Jeg synes OL er blevet for stort og mere er en mediekamp for at overgå sidste afholdelsesland. Det var herligt at se Norge afholde vinter OL for nogle år tilbage, hvor atmosfæren vandt over det storladne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: