Gravatar

#2811 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige været ned for at købe en sandwich hos www.subway.com

Og er ved at læse lidt om filmindustrien i USA før 1915 (hvis det overhovedet kan kaldes det) og om hvordan Afro-Amerikanere blev portrætteret.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2812 tiany 15 år siden

Er blevet færdig med at pynte op til jul, min kæreste valgte så at smadre en af mine store julekugler som er købt i Frankrig. Det var lidt trist, da den jo ikke lige kan erstattes, men sådan noget sker jo.
Desuden var vi ude og finde vores juletræ i formiddags, det kommer ind og bliver pyntet på torsdag - ja eftersom vi ikke holder jul hjemme i lejligheden har vi juletræet stående det meste af december. Som sædvanligt fandt vi et rimelig stort træ, som kommer til at fylde det meste af stuen.
Valar morghulis
Gravatar

#2813 elwood 15 år siden

#2812 Importerede Julepynt ?

hehe sjovt du nævner julepynt, er også selv i planlægningsfasen, plejer altid og lave julelandskab i min vindues karm med nisser og snemænd, sammen med en ven, og vi snakker hver gang om en skilift, men vi når det aldrig, i år gør vi dog et forsøg til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2814 lagoni 15 år siden

Jeg er i gang med Christians Filmquiz igen. Jeg mangler tre for at få det første bonusbillede, de skal gerne nås før sengetid.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2815 elwood 15 år siden

åh jeg ku da seks af dem fra start af, det jeg selv ok tilofreds med 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2816 lagoni 15 år siden

Nu vil jeg så købe nogen bøger ved play, men deres forskel på pund- og europriser er da helt dum. 15 kr i pund, 22 i euro. De 7 kr er jo ikke alverden, men irriterende forskel når man køber meget.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2817 DarkLight 15 år siden

Lige kommet hjem fra store jule-hygge dag sammen med et par veninder. En rigtig god dag på trods af et kompromitterende billeder af mig ihørt Minnie Mouse ører. Damn it!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2818 elwood 15 år siden

#2817 Ahh ja så det godt på et par facebook profiler 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2819 elwood 15 år siden

Kan slet ikke huske hvo'en det gik sidst, men nu jeg da oppe på 13 i christians filmzquiz, så det går frem af.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2820 cyberzed 15 år siden

Nogen der har et godt bud på hvor man skal shoppe tv...aka 46pz85
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: