Gravatar

#3121 tiany 15 år siden

Har lige sat og set det første afsnit af CSI hvor Laurence Fishbourne er med - det er lidt underligt at se ham i tv på den måde, men jeg er spændt på hvad han kan tilføre CSI.

Ellers har jeg brugt aftenen på at se Shrek 3 og Sex and the city: the movie.
Tror snart jeg vil liste i seng, så jeg kan komme op i morgen og få handlet, ryddet op og lavet lektier.
Valar morghulis
Gravatar

#3122 wimmie 15 år siden

Er lige blevet kaldt Katy Perry........................................... (og nej, det er ikke fordi jeg har kysset en pige ;p )
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3123 elwood 15 år siden

#3122 Men er du saa Varm og Kold 8-)

Sidder og stener lidt til The Simpsons.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3124 Bates 15 år siden

Sidder og lytter til "Kammarheit".

http://www.myspace.com/kammarheit
Gravatar

#3125 wimmie 15 år siden

Jeg er faktisk lidt varm og kold lige nu... prøver at holde varme i huset :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3126 filmz-jonasgr 15 år siden

Sidder og er ved at lave en præsentation til på mandag, hader sådan noget. Og kan heller ikke lige at bruge powerpoint, irriterende og får mig til at miste fokus når jeg både skal stå og fortælle og bladre mellem de forskellige sider.

Nå men ham Mr. Elkins har da ellers nogle sjove undersøgelser, blandt andet hans sammenligning mellem koncentrationslejre og slavesystemet. At fanger i KZ lejre og slaver blev grebet af det samme chok af at være fanget, var respektfulde overfor deres vogtere og udviklede børneagtige symptomer. En sammenligning som jeg jo så overhovedet ikke er enig i, så der har vi en god diskussion.

Skal i hvert fald ikke ind på særlig meget omkring transcendentalisme, det er edermame et hårrejsende emne. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste mand mandag eftermiddag klokken 17, i hvert fald i et par timer eller dage.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3127 gi-jones 15 år siden

#3117: Haha, jeg var helt flad af grin da Willy lige tog springet :) Smukt.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3128 filmz-Bruce 15 år siden

Har fået malet stuen igen idag og så lagde jeg hus til en fotosession i kælderen for en af mine gode venner og en gut fra et band som hedder Angu.

Så var jeg på aflægningsinstituttet for gamle sager, også kaldet losseren, med to stks. 40 kg. tunge TV fra "gamle dage". Urgh. Og så er jeg gået igang med at rippe en 3-400 CD'ere til FLAC format. Nu vil jeg af med dem og jeg får et netværkssystem i næste uge fra England, så der kan streames. Det går sgu pænt hurtigt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3129 Bony 15 år siden

Sidder lige og skriver en introducerende artikel om nyhedsgenrer. Ganske kedeligt, hvis nogen skulle være i tvivl.

Og så skal jeg se Star Wars IV (A new hope) i aften for første gang siden jeg var en helt lille bitte knægt, så jeg glæder mig helt ekstremt.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3130 tiany 15 år siden

Vi er ved at bage boller til aftenskaffe i aften, hvor mine forældre kommer forbi og ser vores juletræ.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: