Lige kommet hjem fra Film møde med gi-jones og netrom1.
Hvor vi så lidt på vores projekt, og snakkede lidt om vores næste projekter, ganske hygligt egentlig.
Og så skal jeg op og se på bilen imorgen med min far, så den kan blive klar til morgen aften hvor jeg skal til Tved (nær Mols) og bage klejner hos min Faster mums 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har været til 30 års fødselsdag i weekenden - i det fælleshus, hvor vi holdt vores filmz-julefrokost, for at det ikke skal være løgn.
En af deltagerne kendte faktisk Scherlund, jeg fik dog ikke fat i, hvem hun var. Og enderne af Darklights episke guirlande hang faktisk stadig under loftet, sat fast med juletape. Dvs. jeg er ret sikker på, det er den, den havde størrelsen og alting.
Det var en smuk lille oplevelse, der ikke kunne undgå at hjælpe lidt på julestemningen. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har i dag endelig fået ophængt mit whiteboard på kontoret. Det betyder at jeg inden længe vil være i stand til at planlægge min lettere forsinkede overtagelse af verdensherredømmet. Nu mangler jeg bare en tusch...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
I min nye verdensorden bliver det et bærende princip i samfundet, at alle bygninger indeholdende ventilationskanaler der er store nok til at granvoksne mænd/aliens kan snige sig rundt bliver revet ned og bygget om.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Sidste mandag på kontoret i år...benene er trætte efter weekendens flytning, mange ting der skal kigges på inden jeg drager nordpå på lørdag...one hell of a week :S
#3141 elwood 15 år siden
Hvor vi så lidt på vores projekt, og snakkede lidt om vores næste projekter, ganske hygligt egentlig.
Og så skal jeg op og se på bilen imorgen med min far, så den kan blive klar til morgen aften hvor jeg skal til Tved (nær Mols) og bage klejner hos min Faster mums 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3142 evermind 15 år siden
En af deltagerne kendte faktisk Scherlund, jeg fik dog ikke fat i, hvem hun var. Og enderne af Darklights episke guirlande hang faktisk stadig under loftet, sat fast med juletape. Dvs. jeg er ret sikker på, det er den, den havde størrelsen og alting.
Det var en smuk lille oplevelse, der ikke kunne undgå at hjælpe lidt på julestemningen. ;)
#3143 gi-jones 15 år siden
#3144 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3145 gi-jones 15 år siden
#3146 Takfornu 15 år siden
Har brugt weekenden på research til artikler, samt gennemlæst og kommenteret et spændende manus på et kommende filmprojekt.
#3147 filmz-Bruce 15 år siden
#3148 cyberzed 15 år siden
#3149 Takfornu 15 år siden
#3150 filmz-Bruce 15 år siden