Gravatar

#3491 Bony 15 år siden

#3490 - Tag fri i morgen og tag til lægen og få det tjekket. Du ved, bare for en sikkerheds skyld. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3492 elwood 15 år siden

Jeg overvejer det lidt, eller i det mindste blot være der til klokken 12, og hvis der ikke sker noget deroppe så tage hjem igen, fandme om jeg gider og kukkelurer på en kontor stol hele dagen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3493 wimmie 15 år siden

Dejligt at man ikke skal arbejde før mandag ;)

Skal bare bruge hele den lange weekend på at se en masse gode film - nice.

#3474 - jep, jeg glæder mig også rigtig meget til filmatiseringen. The Proposition var rigtig flot så mine forventninger til The Road er høje :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3494 Bony 15 år siden

Er der nogen der ved om man kan bytte en film i Fona hvis man ikke har bon'en? Fik den i julegave og familien jeg fik den af har desværre ikke gemt bon'en.

Og hvordan staver man overhovedet til bon i flertal? :)

Bonnen, bon'en eller bonen. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3495 elwood 15 år siden

Bønder

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3496 filmz-jonasgr 15 år siden

Hader Januar. Vi har haft besøg i dag og nu ser det ud til at vi skal se National Treasure i aften. Har mega mange ting jeg skal lave i januar. Skrive en opgave på omkring 20 sider. Lave en præsentation, faktisk 2. Introducere en bog. Og så være moderator på en af lektionerne. Foruden alt det jeg skal forberede til de enkelte lektioner.

Lexis-nexis er en rigtig god side til at finde artikler, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at begrænse min søgning ordentligt. Den skriver der er over 3000 artikler omkring Nirvana, men jeg kunne nu godt bruge lidt færre resultater, 3000 er lige i overkanten til at jeg kan få det læst. Har aldrig prøvet at bruge artikler fra diverse tidsskrifter og aviser som primær kilde før, men en gang skal jo være den første.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3497 Highland Park 15 år siden

#3494: Sidder der ikke et byttemærke på plomberingen?
For så kan du sagtens bytte den uden at have bonen med. Jeg spurgte selv i forbindelse med indkøb af en gave.

Ifølge Dansk Sprognævn:
bon sb., -en, -er.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3498 elwood 15 år siden

#3497

Andre Baptiste Sr.: Thank you, but I prefer it my way.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3499 Highland Park 15 år siden

#3498: Hehe, er du sikker på, at det ikke kun er din skulder, der har taget skade? :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3500 elwood 15 år siden

Yep 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: