Gravatar

#361 elwood 16 år siden

#360

Prøv det kan ikke skade... I think 8-)

mener kun det er gremlins der har problemer efter midnat.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#362 wimmie 16 år siden

Hmmm...har givet den havregryn og brødkrummer...lukker den snart ud så bliver det ikke mit problem om den ikke må fodres efter midnat...
Har ofte spekuleret over...hvor lang tid ud på natten/morgenen gælder den regel for Gremlins?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#363 davenport 16 år siden

Til den årle morgenstund!!

Kæft en fucked weekend.
Min kæreste gik og havde det dårligt fredag og lørdag, så kl. 16.30 lørdag ringede hun på barselsgangen og de bad hende komme ind til check.
Så sad vi i godt 3 timer og gloede på hinanden, mens der kom en SSAer, en læge, en laborant og SSAeren igen. De besluttede sig så for at indlægge hende til observation for svangerskabsforgiftning..
Jeg kom langt om længe hjem halv ti lørdag aften, uden aftensmad...

Men hun blev udskrevet igen igår, og prøverne så fine ud, så vi skulle ikke bekymre os. Det var jo godt.

Så skulle jeg hjælpe de grå med deres ny indkøbte fladskærm, et Bravia, og opsætte hdmi og anlæg.

Og pga ovenstående historie, skulle jeg tage bussen på arbejde i dag, hvilket er lig med, at jeg har været oppe siden 5.20 (vågnede selvfølgelig kl. 4 af naturlige årsager)
Dagen har allerede været lang. Og den bliver endnu længere...


Så travlt alt i alt, nu kunne jeg godt bruge weekend.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#364 DarkLight 16 år siden

Det er da vist i sandhed mandag. Jeg kan stadig mærke vinsmagningen i lørdags. Jeg er vist ved at være for gammel til den slags :S Og jeg har mest af alt brug for weekend, kan jeg mærke.

Derudover synes jeg også nemt man kan gå hen og blive semi deprimeret over det anti-klimaks, at være alene og hverdag igen, da jeg har haft gæster siden Torsdag.

Men hva, Livet er jo som bekendt én lang lort, man er tvunget til at tage en bid af hver morgen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#365 davenport 16 år siden

Jeg trænger til:

1. At sove igennem, uden en hund der skal ud
2. Ferie, gerne bare på terassen
3. Sol og varme flere dage i træk, mens jeg så har ferie
4. At blive flyttet til Koldingafdelingen, så jeg slipper for mange timers transport hver dag
5. At være glad og i godt humør hele tiden, fordi det bare er SÅ fedt, det hele
6. Økonomisk uafhængighed, hvilket elliminerer de fleste af ovenstående
7. Et bad

Evt.
1.1 At det alternativt var fredag og klokken var ca. 16
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#366 elwood 16 år siden

Nobelpris til ham der kan opfinde en maskine som fjerner mandag'en (og lige rykke Troldspejlet med til en anden dag 8-)

Ja Mandags syndromet kan mærkes igen, men hey kun fem dage så det weekend igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#367 dyg 16 år siden

I skal være glade i dag! Der er en hel uge til det er mandag igen, fantastisk!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#368 elwood 16 år siden

#367 så'en kan man jo også se på det hehe.

men lige as we type er det mandag igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#369 cyberzed 16 år siden

#364 Gamle fordrukne stodder :P du skulle have sendt dem alle hjem og have spillet Eden istedet for
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#370 Takfornu 16 år siden

Ja, så startede endnu en uge på godt og ondt. Jeg skal kun arbejde 4 dage i denne uge, og så tager en ekstra lang weekend i sommerhus og ved vandet - Dejligt !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: